Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeb_At work again, updating the Minecraft project. 4 new and 95 updated source files? Somebody's been busy =) Kappische@jeb_ I was bored so I put in herobrine Heh heh heh. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvordan installere en plugin som gjør at chests ikke kan åpnes av andre på server? Lwc(Light weight Chest(protection)) er et fin ting. Kommando basert. (Funker på kister, ovner, dører av alle slag) Der kan du ha Privat/legge til noen folk, passord, åpent for alle, men kun eier kan ødelegge kisten. Link til bukkit side. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvordan installere en plugin som gjør at chests ikke kan åpnes av andre på server? Lwc(Light weight Chest(protection)) er et fin ting. Kommando basert. (Funker på kister, ovner, dører av alle slag) Der kan du ha Privat/legge til noen folk, passord, åpent for alle, men kun eier kan ødelegge kisten. Link til bukkit side. Takker Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fra Minecraft facebook The date for 1.8 is expected to be released this week. I saw jeb_ scratching his head to make this happen. So it must be a good thing Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Håper virkelig de utsetter om de ikke blir ferdig, er lei av 3dager med kritiske bugfixes før det er spillbart omtrent :S Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mulig dette hører til i Server tråden men, hvorfor kan man ikke lage single player mods mulig for multiplayer? Hva er det som setter grensene? Kunne gjerne tenkt meg TooManyItems og Single Player Commands på en av serverene jeg hoster for 6 kompiser. Har to servere, en survival der vi samler alt vi trenger, farmer mats, overlever nettene etc. og en det vi lager redstone creations, mazes, pvper etc. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bare å skaffe commandbook da. /item <item> <amount 1-infinite>. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen av dere husker kanskje at jeg snakket om jernbaner og stasjoner tidligere. Her er resultatet: Nærmest «kamera» er plattformen for den røde linjen, mens til venstre i bildet ser vi den blåe. En ledig vogn dukker automatisk opp når man trykker på knappen nærmest midten, mens knappen til høyre aktiverer skinnene. It works! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ah, hater meg selv! Har spilt spillet siden det kom ut uten mods, og når jeg lastet ned mods nå, så flyr jeg rundt med flying speed 5, med en item som gjør at jeg kan knuse 3x3x15 blokker instant. Blir ikke noe morro da, men klager ikke å dy meg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 1.8 trailer: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mulig dette hører til i Server tråden men, hvorfor kan man ikke lage single player mods mulig for multiplayer? Hva er det som setter grensene? Kunne gjerne tenkt meg TooManyItems og Single Player Commands på en av serverene jeg hoster for 6 kompiser. Har to servere, en survival der vi samler alt vi trenger, farmer mats, overlever nettene etc. og en det vi lager redstone creations, mazes, pvper etc. TMI funkar jo på multiplayer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ah, hater meg selv! Har spilt spillet siden det kom ut uten mods, og når jeg lastet ned mods nå, så flyr jeg rundt med flying speed 5, med en item som gjør at jeg kan knuse 3x3x15 blokker instant. Blir ikke noe morro da, men klager ikke å dy meg. Er fordi man blir lei av å måtte gjøre det samme hele tiden. Er iverfall eneste grunnen til at jeg "cheater" av og til. Brukte feks litt mc edit på andre skrue bingen jeg bygde bare for å sette opp veggene siden jeg var alene. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Minecraft er et spill jeg ikke vil cheate meg til noe som helst i, av erfaring blir jeg lei spillet og kutter det ut om jeg begynner og cheate. Fun for å short period of time Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Aiaiai, det er sikkert flere som kommer til å synes at jeg er mongo nå, men den nye creative moden ser perfekt ut for meg, som liker å bygge, ikke å drepe zombier. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg "cheater"(det er lov på serveren jeg er på) litt jeg også, men Kjørte inn fly-mod for å fikse ett tak i en hule, i stedet for timer med arbeid for å komme meg opp og ned til taket. Bruker også /give ganske mye, har bygget ting som er "umulig" å gjøre uten /give. Endret 7. september 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Enig. Avogtil er det veldig artig og bygge ting og de! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tata, as promised: Vet at dette en en eldre post, men hadde det vært mulig å få se hvordan redstone og slikt er lagt opp? evnt om du kan linke til en annen video som viser det. Sliter med å finne en video som viser slik type trapp med gjemt wiring. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal se hva jeg får til. Nå er det et lite problem at dette er gjort med Piston Mod, og jeg har ikke den installert nå etter update. Kan gå over kretsen, legge inn "ekte" pistons og se om det fortsatt funker, og så får vi se Lenke til kommentar
SkrattStein Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Skal se hva jeg får til. Nå er det et lite problem at dette er gjort med Piston Mod, og jeg har ikke den installert nå etter update. Kan gå over kretsen, legge inn "ekte" pistons og se om det fortsatt funker, og så får vi se Neida, den der går helt fint med vanlige pistons. Endret 7. september 2011 av SkrattStein Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal se hva jeg får til. Nå er det et lite problem at dette er gjort med Piston Mod, og jeg har ikke den installert nå etter update. Kan gå over kretsen, legge inn "ekte" pistons og se om det fortsatt funker, og så får vi se Det hadde vært artig å se hvordan du har lagt opp kretsen for det, ja. Prøver selv å teste ut dette med å lage gjemte trapper og skjulte åpninger som aktiveres av trykkplater eller ulike former for knapper. Men jeg klarer ikke å få alt til å samarbeide, siden bare "halve" kretsen min funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå