Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noen som har peil på hva man kan laste ned for å kunne laste ned andres online-maps? F.eks laste ned et gitt område på Hardwork lokalt. Tror ikke det går lengere. Du kan jo høre med Tj om han kan sende deg en del av kartet, det gjorde han iverfall for meg. Ok, takker for svar. Det er ikke det at jeg faktisk trenger en del av kartet. Jeg bare lurte på om muligheten fantes, og hva man eventuelt trenger for det Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-lqYBpwrcpY Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Notch viser frem mye av 1.8! http://www.ign.com/videos/2011/08/27/pax-minecraft-new-updates-commentary Endret 28. august 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvordan får man til kart over hele verden i minecraft? Skulle helst hatt med mulighet til å velge hvor man skal teleporteres med hjelp av kartet, enten direkte eller via f.eks kordinater... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 http://www.minecraftwiki.net/wiki/Programs_and_editors Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Om dykk er interessert i ein språkpakke til Minecraft, så kan eg anbefale denne her. Norsk språkpakke All ros til Oys! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Prøver meg gjennom Sunburn Island mappet som er en del av Super Hostile serien. Litt latterlig vanskelig: 1 Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Går det ann å lage portaler i singeplayer til andre plasser rundt om i verdenen? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Finnes det en flymod til Mac? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Finnes det en flymod til Mac? Ja. Husker ikke navnet nå i farten, men du finner den i Minecraft.net-forumet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Rask oppsummering: Creative mode, dobbelthopp for å flyve og plasser blokker og knus gratis. Nytt monster som angriper når du "ser" på det. Forbedret pil og bue Når du spiser mat animeres det at du spiser Forbedret dag/natt animasjon Exp bar, du får exp av å drepe mobs i form av lysende kuler du må plukke opp. Større biomes, elver i enkelte biomes. Du starter i en "village" med npc-er og korn ferdig. Se videoen for alle detaljene. Notch som kommenterer. Lenke til kommentar
frds Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja. Hvordan fungerer det? Må en ha mod eller liknende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Du må gå via Nether. Altså, lage en portal i punkt A og så en portal i punkt B. Deretter lager du deg en vei mellom portalene som er i nether. Husker ikke hvordan lenge forskjellen var mellom Real world/Nether. Tror det var noe med at distansen du går i Nether, ganges med 7 - 8 i Real world Endret 31. august 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
frds Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Må jeg lage en ny portal i nether da? Eller først en plass i real world? nvm fant det ut Endret 31. august 2011 av frds Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ny i nether. 1 blokk i nether tilsvarer 8 i real world. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bare jeg som ikke kommer inn på minecraft.net? Eller har de fått ny side? Skulle gjerne prøvd ut minecraft igjen Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Om dykk er interessert i ein språkpakke til Minecraft, så kan eg anbefale denne her. Norsk språkpakke All ros til Oys! Jeg leser innlegget til han karen, og det er FULLT av skrivefeil. Nei takk. Kopier dette inni signatuen din for å få baneret i Sigen din!: Får å få dette fancye baneret 4 Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvordan installere en plugin som gjør at chests ikke kan åpnes av andre på server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå