Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen andre som har opplevd at saven har blit slettet?

jeg satt å spillte. plutselig gikk strømmen, så etter at jeg hadde skrud på og alt var fnt srudde jeg på pcen. når jeg skulle spille var saven borte. saven med tre forskjellige underguns baner og 5 store hus rundt om på banen ble borte. skal det skje? jeg hadde jo savet mange ganger, men allt ble borte. ikke bare det jeg hadde gjort mellom sist jeg savet og når strømmen gikk:/

nå må jeg starte på nytt. jippi :thumbdown:

Lenke til kommentar

jeg satt å spillte. plutselig gikk strømmen, så etter at jeg hadde skrud på og alt var fnt srudde jeg på pcen. når jeg skulle spille var saven borte. saven med tre forskjellige underguns baner og 5 store hus rundt om på banen ble borte. skal det skje? jeg hadde jo savet mange ganger, men allt ble borte. ikke bare det jeg hadde gjort mellom sist jeg savet og når strømmen gikk:/

Det samme skjedde med meg. Strømmen gikk da jeg spilte og saven ble slettet.

Lenke til kommentar

Fakler på høyre side av veggen og markere åpningen med 3 fakler f.eks.

Tror ikke det kommer til å virke så bra.

Her er en video som viser en liten del av hulen.

http://www.youtube.com/watch?v=Fn2v6AK-W9c

De hulene jeg viser på slutten av videoen er andre innganger man kan bruke for å komme inn i samme hule.

Endret av lordbost
Lenke til kommentar

Om du startar på nytt i same world er det stor sjanse for at tinga du laga fortsatt er der.

Lenke til kommentar

Noen som vil spille litt Classic? http://www.minecraft.net/play.jsp?server=b306cd345d0ef69c77a31a8db9a3ee5d (Det er vell ikke forbudt å "reklamere" for servere?)

Jeg håper det er noen her på Diskusjon som elsker å lage slott, landsby, osv, for det er nettopp det vi holder på å lager nå!

Her ser dere et bilde av en landsby vi holder på å lage:

483ace25239393aa0a5750d7f14202cf.png

Og et av slottene:

885614c6823134e806631ad088581153.png

Det som er dumt at man må være builder for å bygge der, så det er bare til å bygge noe kult i main først, og så blir man builder! :)

(Hvis det ikke er lov å reklamere på denne måten, beklager jeg virkelig)

Lenke til kommentar

edit: svar til lordbost

har du brukt lang tid på å finne all den gullen og det røde?

jeg har bare funnet en gull, men ikke det rød. du hadde jo mye av det på starten, men jeg finner bare mengder med stein og innemellom annen type.

må man grave mye eller langt ned for å finne?

Endret av D02
Lenke til kommentar

hadde vært digg om noen kunne starte en server fra scratch uten /give commando eller !kit så ting faktisk føler ut som du har jobbet for og ting føles mer verdt.

helt enig, litt det jeg mente med RP server, at man må mine for å få ressurser til å lage borg osv.

Lenke til kommentar

hadde vært digg om noen kunne starte en server fra scratch uten /give commando eller !kit så ting faktisk føler ut som du har jobbet for og ting føles mer verdt.

helt enig, litt det jeg mente med RP server, at man må mine for å få ressurser til å lage borg osv.

Som påpekt før, multiplayeren er bugga, så RPing fungerer veldig dårlig når mekanismene der ikke fungerer som de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...