ishpen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 er helt sinnsykt med lagg på solsviken sin server nå, tatt backup? mulig man bør sette på autorestart hver 2. time eller noe sånnt? Noen som har vurdert Roleplay server? unten noen kits? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 RP funker ikke på MP. Du kan ikke drepe dyr, Zombier spawner ikke og togbanen funker ikke, bare for å nevne noe. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Man kan godt RP-e. Folk driver med roleplaying i chatrooms, og da kan man jaggu meg gjøre det i Minecraft også. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har kommet over en helvetes stor hule, går meg vill vær gang jeg går ned der. Har vært nødt til å grave meg opp til overflaten 2 ganger for å komme meg ut av den. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å klare og finne fram til en av utgangene mine når jeg er der nede? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fakler på høyre side av veggen og markere åpningen med 3 fakler f.eks. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du kan, men det er ikke noe gøy da.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 noen andre som har opplevd at saven har blit slettet? jeg satt å spillte. plutselig gikk strømmen, så etter at jeg hadde skrud på og alt var fnt srudde jeg på pcen. når jeg skulle spille var saven borte. saven med tre forskjellige underguns baner og 5 store hus rundt om på banen ble borte. skal det skje? jeg hadde jo savet mange ganger, men allt ble borte. ikke bare det jeg hadde gjort mellom sist jeg savet og når strømmen gikk:/ nå må jeg starte på nytt. jippi Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 noen som har noen servere oppe? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har! Men har fått ny IP igjen! Routeren min er litt buggy. 80.212.153.133 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 noen andre som har opplevd at saven har blit slettet? jeg satt å spillte. plutselig gikk strømmen, så etter at jeg hadde skrud på og alt var fnt srudde jeg på pcen. når jeg skulle spille var saven borte. saven med tre forskjellige underguns baner og 5 store hus rundt om på banen ble borte. skal det skje? jeg hadde jo savet mange ganger, men allt ble borte. ikke bare det jeg hadde gjort mellom sist jeg savet og når strømmen gikk:/ nå må jeg starte på nytt. jippi Det samme skjedde med meg. Strømmen gikk da jeg spilte og saven ble slettet. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Fakler på høyre side av veggen og markere åpningen med 3 fakler f.eks. Tror ikke det kommer til å virke så bra. Her er en video som viser en liten del av hulen. http://www.youtube.com/watch?v=Fn2v6AK-W9c De hulene jeg viser på slutten av videoen er andre innganger man kan bruke for å komme inn i samme hule. Endret 22. august 2010 av lordbost Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 noen andre som har opplevd at saven har blit slettet? jeg satt å spillte. plutselig gikk strømmen, så etter at jeg hadde skrud på og alt var fnt srudde jeg på pcen. når jeg skulle spille var saven borte. saven med tre forskjellige underguns baner og 5 store hus rundt om på banen ble borte. skal det skje? jeg hadde jo savet mange ganger, men allt ble borte. ikke bare det jeg hadde gjort mellom sist jeg savet og når strømmen gikk:/ nå må jeg starte på nytt. jippi Om du startar på nytt i same world er det stor sjanse for at tinga du laga fortsatt er der. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du kan se om du finner saven din her: C:\Users\DittBrukernavn\AppData\Roaming\.minecraft\saves Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Noen som vil spille litt Classic? http://www.minecraft.net/play.jsp?server=b306cd345d0ef69c77a31a8db9a3ee5d (Det er vell ikke forbudt å "reklamere" for servere?) Jeg håper det er noen her på Diskusjon som elsker å lage slott, landsby, osv, for det er nettopp det vi holder på å lager nå! Her ser dere et bilde av en landsby vi holder på å lage: Og et av slottene: Det som er dumt at man må være builder for å bygge der, så det er bare til å bygge noe kult i main først, og så blir man builder! (Hvis det ikke er lov å reklamere på denne måten, beklager jeg virkelig) Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 hadde vært digg om noen kunne starte en server fra scratch uten /give commando eller !kit så ting faktisk føler ut som du har jobbet for og ting føles mer verdt. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) edit: svar til lordbost har du brukt lang tid på å finne all den gullen og det røde? jeg har bare funnet en gull, men ikke det rød. du hadde jo mye av det på starten, men jeg finner bare mengder med stein og innemellom annen type. må man grave mye eller langt ned for å finne? Endret 22. august 2010 av D02 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 jeg har 6 stacks med sånn rødt, jeg finer det i alle hulene, men du bruker det nesten ikke til noe da. Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 hadde vært digg om noen kunne starte en server fra scratch uten /give commando eller !kit så ting faktisk føler ut som du har jobbet for og ting føles mer verdt. helt enig, litt det jeg mente med RP server, at man må mine for å få ressurser til å lage borg osv. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 finner du det i de aller første hulene du finner og må du grave i hulen for å finne de eller ser man de? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 hadde vært digg om noen kunne starte en server fra scratch uten /give commando eller !kit så ting faktisk føler ut som du har jobbet for og ting føles mer verdt. helt enig, litt det jeg mente med RP server, at man må mine for å få ressurser til å lage borg osv. Som påpekt før, multiplayeren er bugga, så RPing fungerer veldig dårlig når mekanismene der ikke fungerer som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå