Arbitor Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Minecraft funker ikke på pc'en min. Jeg har fått høre at det er fordi jeg har et integrert grafikkort uten at jeg vet hva det betyr. Noen som vet om en løsning? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Minecraft funker ikke på pc'en min. Jeg har fått høre at det er fordi jeg har et integrert grafikkort uten at jeg vet hva det betyr. Noen som vet om en løsning? Det må være feil for jeg har spilt på pc'er som har integrert grafikkort. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ja, og eg har spelt på PCar med prosessor. Poenget ditt er ikkje der. Feilen er nok at det er eit for dårleg integrert grafikkort. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Noen som har en liten server med få, seriøse, norske folk som jeg kan joine? Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen som har en liten server med få, seriøse, norske folk som jeg kan joine? Ah hadde det for litt siden, men nå har jeg gjort om serveren min til NAS Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen som vet om en plass jeg kan finne diverse blueprints til å lage forskjellige møbler vet jeg fant en sånn tråd på Minecraftforum.net her om dagen men jeg lagret ikke siden og finner den ikke i loggen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Bestemte meg for å lage denne serveren: http://i.imgur.com/4wXV7.jpg Og serveren er nå oppe og går, og alt jeg mangler er spillere! VIl dere spille er dere mer enn velkommene til å sende meg en pm, eller joine eivindserver.ath.cx. Alle spillere som ikke er med i spillet vil bli satt i et glassbur. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Bestemte meg for å lage denne serveren: http://i.imgur.com/4wXV7.jpg Og serveren er nå oppe og går, og alt jeg mangler er spillere! VIl dere spille er dere mer enn velkommene til å sende meg en pm, eller joine eivindserver.ath.cx. Alle spillere som ikke er med i spillet vil bli satt i et glassbur. Sendt PM EDIT: Btw, hva med å fikse mappet slik at det blir en øy? og så sette grensene ca 10 blocks ut i havet. Hadde hvert litt kulere å møte kysten enn å bare møte grensa. Endret 19. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Litt sent nå, men kan kanskje ordne det til senere runder! Ca 50% sånn det er nå ender jo i hav Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er noen folk som har hatt Battle Royale på serveren sin. Hørtes ganske morro ut. Link. De hadde danger zones og man fikk et random våpen + mat i starten av gamet, men de hadde regler mot bygging og et relativt stort map. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er jo fullt mulig å videreutvikle konseptet, å gi random våpen +++ Lenke til kommentar
Arbitor Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 I feilmeldingen jeg får står det at den ikke finner "a accelerated OpenGL mode" som kan bli fikset ved å oppdatere skjermkort driverene. Noen måte å fikse dette på da? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Livestream der Notch lager et spill fra scratch kan ses her. Starter nå snart. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Mekka denne her etter jeg så dette bildet. http://www.youtube.com/watch?v=zh_OA4rJSgU Jeg er ikke så god på redstone, men dette var lett nok for meg å fatte. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 I dag kom jeg over det største hulesystemet jeg noen gang har sett. Jeg gikk litt inn og så at her var det muligheter, så gikk tilbake til basen og tok med meg all maten, det lille jeg hadde av iron og laget leather armor, 2 stacks torches og en stack planks. Etter nær 500 torches og 5 timer spilt: Results: 1 Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 http://notch.tumblr.com/ Noen som har lagt merke til herobrine i Wedding Weekend logoen. Han er under den andre e'en i celebrate. Trur det berre er en spøk Notch har lagt til, men det kan jo hende at han blir lagt til i 1.8 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nå er det 10 min til The Hunger Game starter! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er dessverre litt for bissi til å spille the hunger game, men jeg er garantert med en annen dag. Uansett, jeg laga en felle til som er faktisk ganske kjekk å bruke på f.eks the hunger game. :O http://www.youtube.com/watch?v=xfX57RyEVqM 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Livestream der Notch lager et spill fra scratch kan ses her. Starter nå snart. Første streamen hans kosta ham 4000$. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå