FrankBjarne Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) *Xperia PLAY optimized* Tror nok alle android enheter kan laste ned og spille det. DEt er bare ikke optimalisert for alle telefoner. Galaxy SII burde nok dra dette mer enn bra nok. Eneste problemet er at du trenger fysiske taster for å bevege deg. Endret 16. august 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som har testet om det funker på andre mobiler, type Galaxy II eller Sensation? Leste at kun de med Xperia Play vil kunne se spillet i Android Market, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har ikke trådløst nett her så får ikke sjekka. Uansett så må man ha fysiske taster for å spille. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det bekreftes at kun de med Xperia Play ser app'en. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg får den ikke opp på mobilen, og på PCen får jeg beskjed om at den ikke støttes av enheten min (Nexus one). Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Simon Og Lewis fra Yogscast skal til Gamescom i Tyskland og en av dem skal representere Sony Ericsson Xperia Play og Minecraft der Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som kan tipse meg om en god Minecraft server? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som kan tipse meg om en god Minecraft server? Realcraft.org. Survival-semi-vanillaish server jeg og noen venner driver. Se link i signaturen min Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 En enkel Minecraft WP jeg lagde en dag jeg kjedet meg på arbeid. Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 En enkel Minecraft WP jeg lagde en dag jeg kjedet meg på arbeid. Uploaded with ImageShack.us Slike som den har jeg sett i snart 1 år.. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 En enkel Minecraft WP jeg lagde en dag jeg kjedet meg på arbeid. Uploaded with ImageShack.us Slike som den har jeg sett i snart 1 år.. oki. kult da. fant ikke'no spess da jeg googla. 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Noen som kan tipse meg om en god Minecraft server? Realcraft.org. Survival-semi-vanillaish server jeg og noen venner driver. Se link i signaturen min Sånn, nå har jeg skrevet en søknad på forumet deres Edit: er dette rett ip? 83.222.240.155:30565 , isåfall er jeg member og jeg startet ikke i noen by men rett ved siden av en creeper :S Endret 17. august 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg og en kamerat har en server vi spiller på. Den er for 4 spillere. Vi bruker den ikke hele tiden og kan ta inn 2 kamerater som vil spille sammen på egen server. Dere får alle rettigheter og kan bygge hva dere vil bare dere ikke bygger helt oppå der vi holder på. Send PM om noen vil spille på serveren. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) @notch på twitterAdditionally, I'm totally challenging Bethesda to a duel: notch.tumblr.com Øverste posten på bloggen. Kult! Endret 17. august 2011 av janovi Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Kann du legge til denne serveren i første post: smp.d3-subservs.net:25865 Ingen Whitelist, men det er mange admins som ser etter ødelegelser. Vi har gjennomsnitlig 10 spillere på serveren. Akkuratt nå så holder vi på å lage en gigantisk TV som har 30*50 piksler. altså 1500 piksler i alt. Bilde: 1. http://d3-subservs.n...yItem.php?id=62 2. Endret 17. august 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 @notch på twitterAdditionally, I'm totally challenging Bethesda to a duel: notch.tumblr.com Øverste posten på bloggen. Kult! Men tror du Bethesda vil svare? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen som kan tipse meg om en god Minecraft server? Realcraft.org. Survival-semi-vanillaish server jeg og noen venner driver. Se link i signaturen min Sånn, nå har jeg skrevet en søknad på forumet deres Edit: er dette rett ip? 83.222.240.155:30565 , isåfall er jeg member og jeg startet ikke i noen by men rett ved siden av en creeper :S Har ikke IPen i hodet, men det er uansett lettere om du bruker mc.realcraft.org. Skal bytte servermaskin snart, og da får vi ny IP. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 @notch på twitterAdditionally, I'm totally challenging Bethesda to a duel: notch.tumblr.com Øverste posten på bloggen. Kult! Men tror du Bethesda vil svare? hehe , vært morro om de hadde takket ja til det Flere i Mojang er Quake3 Veteraner Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Tror flere hadde kjøpt spill fra Bethesda/Mojang om Bethesda svarer ja. Dette er god PR, noe som er bedre enn lawsuit an indie developer for no reason. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det beste Bethesda hadde gjort var om de sendte Notch en mail med dette bildet 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå