Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

*Xperia PLAY optimized*

Tror nok alle android enheter kan laste ned og spille det. DEt er bare ikke optimalisert for alle telefoner. Galaxy SII burde nok dra dette mer enn bra nok. Eneste problemet er at du trenger fysiske taster for å bevege deg.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Noen som har testet om det funker på andre mobiler, type Galaxy II eller Sensation?

Leste at kun de med Xperia Play vil kunne se spillet i Android Market, noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Noen som kan tipse meg om en god Minecraft server? :)

Realcraft.org. Survival-semi-vanillaish server jeg og noen venner driver. Se link i signaturen min :)

Sånn, nå har jeg skrevet en søknad på forumet deres :)

Edit: er dette rett ip? 83.222.240.155:30565 , isåfall er jeg member og jeg startet ikke i noen by men rett ved siden av en creeper :S

Endret av TurboLax
Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat har en server vi spiller på. Den er for 4 spillere. Vi bruker den ikke hele tiden og kan ta inn 2 kamerater som vil spille sammen på egen server. Dere får alle rettigheter og kan bygge hva dere vil bare dere ikke bygger helt oppå der vi holder på.

Send PM om noen vil spille på serveren.

Lenke til kommentar

Kann du legge til denne serveren i første post: smp.d3-subservs.net:25865

Ingen Whitelist, men det er mange admins som ser etter ødelegelser. Vi har gjennomsnitlig 10 spillere på serveren.

Akkuratt nå så holder vi på å lage en gigantisk TV som har 30*50 piksler. altså 1500 piksler i alt.

Bilde:

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Noen som kan tipse meg om en god Minecraft server? :)

Realcraft.org. Survival-semi-vanillaish server jeg og noen venner driver. Se link i signaturen min :)

Sånn, nå har jeg skrevet en søknad på forumet deres :)

Edit: er dette rett ip? 83.222.240.155:30565 , isåfall er jeg member og jeg startet ikke i noen by men rett ved siden av en creeper :S

Har ikke IPen i hodet, men det er uansett lettere om du bruker mc.realcraft.org. Skal bytte servermaskin snart, og da får vi ny IP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...