3rl3nd Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bare jeg som ikke klarer å logge meg inn. når jeg prøver kommer det opp "cant connect to minecraft.net" Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen som kan hjelpe med Bukkit og VoxelSniper? Har instalert di, og er på 'ip-serveren', men har ingen brushes(wands). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bare jeg som ikke klarer å logge meg inn. når jeg prøver kommer det opp "cant connect to minecraft.net" Er nede her også Neste gang bruker du bare http://www.downforeveryoneorjustme.com/ for å sjekke. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 klarte å logge meg inn nå. men når jeg prøver å logge meg inn på en server står det at brukeren ikke er premium. jeg har betalt og brukeren er premium. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Nå som regnet har kommet er det vel på tide med Minecraft igjen. Det har vel kommet masse nytt siden jeg spilte det for 3 måneder siden? Endret 5. august 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 piston og saks er vel det mest nyttige som kom i 1.7 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Folk på serveren min får hele tiden lag og en delay på opptil 2 minutter. Og hver gang ser jeg denne beskjeden komme opp i server loggen samtidig. Jeg har 4 gig ram på pcn og internetten er 7 Mbps/1 Mbps. Skal ikke det være bra nok til å ihvertfall ha 2 personer på serveren samtidig?... Hei, socket exception er klient side og ikke server side. Er denne serveren hostet på din maskin? og spiller du fra samme maskinen? Kan tenke meg det er en packet konflikt. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Mistet den gode minecraft følelsen da jeg fant ut at noen kompiser hadde cheatet på vår lokale server Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva legger du i «cheating»? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Mistet den gode minecraft følelsen da jeg fant ut at noen kompiser hadde cheatet på vår lokale server Alltid like lite moro, uansett hvor mange ganger det skjer :\ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bare jeg som ikke klarer å logge meg inn. når jeg prøver kommer det opp "cant connect to minecraft.net" Er nede her også Neste gang bruker du bare http://www.downforeveryoneorjustme.com/ for å sjekke. om den siden er nede kan du sjekke med denne siden om den forrige siden er nede. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Folk på serveren min får hele tiden lag og en delay på opptil 2 minutter. Og hver gang ser jeg denne beskjeden komme opp i server loggen samtidig. Jeg har 4 gig ram på pcn og internetten er 7 Mbps/1 Mbps. Skal ikke det være bra nok til å ihvertfall ha 2 personer på serveren samtidig?... Hei, socket exception er klient side og ikke server side. Er denne serveren hostet på din maskin? og spiller du fra samme maskinen? Kan tenke meg det er en packet konflikt. Spiller og hoster på egen maskin ja. Problemet var at noen lastet ned ting og brukte hele nettet. Lenke til kommentar
frds Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva legger du i «cheating»? Greia med at de gir seg selv items til å bruke. Stones etc. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Lol! notch saksøkt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Nei han blir ikke saksøkt, Advokatene til zenimax/bethesda sendte brev til mojang ab (ikke notch alene btw) om at de måtte skifte navnet på spillet Scrolls de lager for tittelen visstnok ligner for mye på "The Elder Scrolls" (morrowind, oblivion & skyrim etc). Er bare trussel om søksmål såvidt jeg har fått med meg om han ikke gjør følger tullet dems. Endret 6. august 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 bethesda are suing us heres the full story Neida, har blir ikke saksøkt. Notch lyver =) ... Today' date=' I got a 15 page letter from some Swedish lawyer firm, saying they demand us to stop using the name Scrolls, that they will sue us (and have already paid the fee to the Swedish court), and that they demand a pile of money up front before the legal process has even started. ... [/quote'] Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 saying they demand us to stop using the name Scrolls, that they will sue us Så nei, er ikke saksøkt just yet, like før, om bethesda/zenimax advokater fortsetter med tullet de helt sikkert vil tape om det kommer til det ;P Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 jaja, de kommer ikke til å vinne likevel. The Elder Scrolls , og Scrolls er ikke det samme . Idioti Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Herregud så patetisk. truet med å bli saksøkt fordi han bruker et ORD som et navn til et spill.. Har faktisk selv ikke dratt den sammenligningen The Elder Scrolls - Scroll selv om jeg har spilt mye av førstnevnte. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Herregud så latterlig. Skjønner de ikke at dette er dårlig for merkevarenavnet Bethesda? Giganten som terroriserte den lille nerden over ingenting. Rett og slett tåpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå