Mr. A Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det muliggjør også soppfarmer. Veldig kjekt om man mister mye liv. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Det hadde vært bedre om man kunne laget sirup av sugarcanes eller noe annet kliss, istedet for at vi må bruke enormt med tid på og lete fram slimes i grottene Har tild ags dato ikke sett slimes i annet enn videoer. Ikke at jeg egentlig har bruk for dem, jeg klarer ikke gjøre en dritt i Minecraft annet enn å lage svært enkle ting og henge rundt i gruva mi Fikk plutselig fire blekkspruter nær huset mitt, de hadde greid å rote seg inn på grunna. Satte opp en cobblestone-rekke og graver nå ett hakk ned for at de skal kunne være helt under vann. Kanskje jeg skal ta med meg ulven min, Waggleton P. Tallylicker, bort og lage en liten dyrehage. Endret 14. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
42 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Tror Herobrine finnes, les på bildet her. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Notch har vel tatt vekk herobrine ved 2 tidligere updates, rart herobrine ikke forsvant etter første updaten Når jeg leser den historien der så blir jeg trist inni meg. I den perioden han laget herobrine, ser jeg for meg han savnet broren sin noe forferdelig Herobrine har også tomme/hvite øyne , som vanligvis indikerer at en person er død. Folk bruker så forskjellige metoder til å komme over en sorg, dette var nok Notch sin måte for å komme seg videre, og samtidlig gi broren et evig liv i Minecraft. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Han hadde aldri ein bror. 5 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Så hele det bildet med at han fyren hadde kontaktet Notch via email , var bare fake ? står jo der : I did , but hes no longer with us - Notch Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er mennesker fortsatt så naive etter så mange år med internett? 4 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 But geez, hva med å fortelle den er fake først ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har laget min egen soppfarm. Tok utgangspunkt i 4 røde og 4 brune sopper. Høstet i går etter ca 20 timer og høstet inn 15 røde og 17 brune. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Fant et stort hulesystem når jeg var på hulejakt for å forbedre fella mi, planta fakler der, kom tilbake senere og fant et par hundre røde sopper :0 Endret 14. juli 2011 av reversfaen 1 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Server list for 1.8. 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Endelig. Savnet dette veldig lenge! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Driver og mekker en RPG/PVP server typ nå. Trenger bare noen til og bli med på å bygge arena'er/steder og sloss på. pluss noen ideer til plugins og andre småting. PM meg om du har noe. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 jeg skal bygge en trefarm under bakken og skal ha alle slags trær der, men hvor høyt over taket må det være for at alle trær skal kunne vokse? takker for svar Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 "Large Trees require 4-14 blocks of open space directly above the sapling to grow (Air or Leaves only) but can otherwise be completely enclosed on all sides (which allows for the phenomenon of 'Tree Tubes')" Minecraftwiki Lenke til kommentar
norgi Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 "Large Trees require 4-14 blocks of open space directly above the sapling to grow (Air or Leaves only) but can otherwise be completely enclosed on all sides (which allows for the phenomenon of 'Tree Tubes')" Minecraftwiki Ved å plante træne rett at med hverandre får du dåg mindre samplings en du treng for å plante dem på nytt, så på langsikt funke det ikke. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har brukt å holde mine trefarmer på 10 blokker i høyde, og så planter jeg alle sapplings med 3 blokker mellomrom Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Huff, er en stund siden sist jeg spilte på hovedmapet på SP, og nå funker jo selvfølgelig ikke noe av boosterne :/ Er vel bare å sette i gang ombygginga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå