FrankBjarne Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Du har jo det greiene på android da. Minedroid eller noe sånt. Man kan ihvertfall fjerne klosser, osv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 For vente til Minecraft kommer til Android om ikke så lenge Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Driver å leker meg litt med Minecraft, men har fått ett problem... Jeg har 2 piston som går på samme bryter, men jeg trenger å få en av de til å gå først ut og sist tilbake igjen. Om den går først ut går den også først inn igjen, noen som har en løsning? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen som vet om det går and å kjøre Minecraft i nettleseren på et nettbredd med Android Honeycomb? Henger meg på dette med støtte for mus. Har sjølv PC med touchscreen og det fungerer svært dårlig. For det fyrste er det vanskelig å orientere seg rundt med å dra fingeren over skjermen, for det andre vil det kvar gong du plasserer fingeren på skjermen for å snu deg føre til at det blir registrert som eit klikk. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Driver å leker meg litt med Minecraft, men har fått ett problem... Jeg har 2 piston som går på samme bryter, men jeg trenger å få en av de til å gå først ut og sist tilbake igjen. Om den går først ut går den også først inn igjen, noen som har en løsning? Noko som dette? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Driver å leker meg litt med Minecraft, men har fått ett problem... Jeg har 2 piston som går på samme bryter, men jeg trenger å få en av de til å gå først ut og sist tilbake igjen. Om den går først ut går den også først inn igjen, noen som har en løsning? Noko som dette? Noe slikt ja, litt høyere konstruksjon enn det jeg kunne tenkt meg, men skal se hva jeg får til med det Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Den kan lages 4x4x2 også. Får se om jeg tar opp et bilde. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Den kan lages 4x4x2 også. Får se om jeg tar opp et bilde. Er ikke så nøye egentlig. Hadde egentlig tenkt til å lage en popup borg eller noe slikt, men, gidder ikke... Altså, at den er under bakken så dytter man bare på en spak for å få den opp, men ble for mye jobb. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det blir veldig mye jobb Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hvordan går det med folk for å skaffe slime til pistons? Har spilt MC i over 300 timer siden slimes kom og har møtt de bare 1 gang til nå Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Anbefaler å lese litt på wikien om slims vist du lurer på noe Link Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Og selvfølgelig Slime Spawning Conditions. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hater å bruke tools og slikt for å finne frem i spill.... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det hadde vært bedre om man kunne laget sirup av sugarcanes eller noe annet kliss, istedet for at vi må bruke enormt med tid på og lete fram slimes i grottene Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Eller lim fra limtrær. Noe som kunne finnes på overflaten, men fortsatt litt rare. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 mmmh . Shrooms Forøvrig 61 sopp på samme plass inni en liten hule Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 mmmh . Shrooms Forøvrig 61 sopp på samme plass inni en liten hule Fant for ikke lenge siden flere sopp en jeg klarte å hente ut. Fikk med meg 10 stacks, men er sikkert flere hundre stacks igjen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Sweet Digger updaten som gjorde at slike vekster kunne spre seg, trenger ikke lenger lete seg ihjel etter sopp og blomster Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det forklarer hvorfor jeg fant så mange roser i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå