Coffey Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Herre min hatt som jeg gleder meg til Minecraft blir lansert i november. Så mye kult som skal komme. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 har jobbet med en custom map i 2 uker. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Lager mob farm, og herregud så lang tid det tar 50x50 Slik ser det ut innvendig: Endret 7. juli 2011 av Snasent 2 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er spawn-området over bakken? Er ikke det litt lite effektivt? Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Er spawn-området over bakken? Er ikke det litt lite effektivt? Har tak over hele spawn området nå Helt mørkt. Det bildet tok jeg under byggeprosessen Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ah ok, så klart Det har ikke noe å si hvor langt over bakken den er? Mener å ha lest i et blogginnlegg (av Notch) at mobs skulle spawne hyppigere lenger nede i bakken, slik at det ble farligere å gå på jakt etter diamanter i huler osv. Men denne påstanden kan du likesågodt se bort fra, siden jeg ikke gidder å finne kilden. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Mener å ha lest det selv. Kan nok stemme det altså Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tror det var noe av greiene han skulle legge inn i Halloween-oppdateringen men aldri fullførte, sammen med lanterner. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det stemte før. Det var i ein update for ei stund sidan, då kunne alt spawne til og med i sollys på bedrock. Han fjerna det i ein .01 eller 0.2 av den same updaten. Eg var så uheldig at eg prøvde å utnytte tids-buggen. (stille klokka i windows fram, få superfart i minecraft) Eg døde veldig fort i det eg prøvde å grave obsidian i ei heilt opplyst grotte. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Hei! Vi i Minecraft.no har endelig fått opp en egen kategori hvor DU kan presentere din server til det Norske folk. Mer info finner du på: www.minecraft.no Og for de late: En direkte link til kategorien Vennligst les retningslinjene vi har satt for denne kategorien! PS: Minecraft.no er også for de som koser seg på singleplayer! Her kan dere diskutere alt i fra singleplayermods til texturepacks!. Endret 10. juli 2011 av Hansien 3 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Finnes det norsk PVP server? PVP med faction er optimalt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som vet om det går and å kjøre Minecraft i nettleseren på et nettbredd med Android Honeycomb? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som vet om det går and å kjøre Minecraft i nettleseren på et nettbredd med Android Honeycomb? Jeg har liten tro på det, men det skader jo ikke å prøve. VIl dog tro at spillet blir vanskelig å spille siden det ikke er optimalisert for touch. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tableten som jeg har bestilt har støtte for mus. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvorfor ikke bare spille på en pc da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Den bærbare PCen min holder på å ta kvelden og tableten (Asus EEE Pas Transformer) skal erstatte den. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Den bærbare PCen min holder på å ta kvelden og tableten (Asus EEE Pas Transformer) skal erstatte den. lykke til, kan ikke forestille meg at den kjøre noe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå