The Avatar Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kjelder på dette? f.eks: http://www.xboxgaming.co.za/news/minecraft-xbox-360-kinect-support/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det står nada om at microsoft skal kjøpe rettigheitene og lage xboxversjonen i den artikkelen. Mojang har alle rettigheitene til Minecraft. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Notch har sagt at han er åpen og glad i konkuranse og minecraftkloner. Dessuten har de ingenting de kan gå til søksmål for. Siden de ikke har brukt noe av koden notch og Mojang har laget så er det faktisk ikke copyright sikret. Det kan høres urettferdig og teit ut, men om du leser litt på minecraftforumet så er det flere dritlange tråder om det (da angående FortressCraft). Enig med deg. Man kan jo synes hva man vil om ripoffs og kloner, men spillideer er ikke under copyright. Av det jeg har sett Total Miner, så synes jeg Minecraft virker veldig, veldig mye bedre, ikke minst med tanke på MP. Endret 5. juli 2011 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 TotalMiner hadde sikkert vært kjempekult om de ikke hadde de styggeste texturene jeg har sett. Dette virker som om enda et spill som prøver å hoppe på Minecraft-vognen med å utvikle noe middelmådig, men forvente suksess "fordi minecraft gjorde det". Jeg har overhodet ingenting i mot spillkloner, men de kan i det minste gjøre det skikkelig. 2 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Har ingen som kan teste å koble til akkurat nå. Har det noe og si om hvilken versjon av java jeg har? Har både 32bit og 64bit på hoved pc'en, noe som er en av de få tingene som har forandret seg. Hvis du har Windows 7 kan du enten slå av brannmuren helt eller tillate Java(vet ikke om du må ta 32 eller 64 bit gjennom brannmuren. Det var det som hjalp for meg. Takk, det funket men litt paranoid uten brannmuren på. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Herregud har du ikke brannmuren på vet du ikke aet det er dritmange folk som bare går rundt med laptopene og ser etter folk uten brannmur å hacke??!! 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Regner med du sitter på mere antivirus og brannmur enn bare Windows Brannmur. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Så klart, sa bare litt paranoid ikke fullstendig. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvor er skryte-tråden med screenshots og videoer? Folk vil vel se hva som finnes på diverse norske Minecraft serverene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Den er her, men dessverre veldig liten foreløpig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1311196 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Litt mer info om Adventure Update: The Word of Notch Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Oooh, det ser veldig interessant ut! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 vil items jeg mista i nether når jeg døde, fortsatt være der om jeg tar porten ned igjen etterpå ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 En måte og finne ut det på. Ta med deg en item, dø, for så og gå inn og se om den er der. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) vil items jeg mista i nether når jeg døde, fortsatt være der om jeg tar porten ned igjen etterpå ? Hvis du kommer deg ned fort nok, så ja, det mener jeg de skal være. Har i alle fall funnet mine egne der. Edit: skrivefeil Endret 6. juli 2011 av janovi Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) E : hehe, jeg endrer til et screenshot istedet Endret 6. juli 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva slags mobtrap er det som er "best" nå? Bygde et tower en gang, men det tar en del tid i og med at alt må bygges for hånd på serveren jeg spiller på. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg anbefaler igjen den som er på minecraftwiki. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Mob_Farm Det tar litt tid å grave ut, men den er veldig effektiv, så jeg synes det er verdt det. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Endte opp med enn lignende kanalbasert sak, "Minecraft Mobtrap for SMP pvp" eller noe slikt på Youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå