D02 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 noen som kan hjelpe meg med og få den som er på 1.11 til og funke med en spak? jeg vil at når spaken er opp så skyves blokkene en vei. når den er ned, så skyves de andre veien. hadde vert supert video: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Uuuhm.. Inverter (not gate) til eine pistonen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeez, redstone er så jævlig pain in the butt å jobbe med! 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeez, redstone er så jævlig pain in the butt å jobbe med! Word. Problemet mitt med redstone er at det tar alt for stor plass, og samtidig er man litt fuckd om man ikke er stø på logiske porter. det tar alt for lang tid å lage noe som knapt har funksjon. Derfor jar jeg fokusert veldig lite på å bruke redstone. Eneste jeg aktivt bruker det til er for å få kompass og kart.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Vel, om man setter seg litt inn i redstone og hvordan man bruker det så er det mye artig man kan lage! Endret 2. juli 2011 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Holder meg til å bruke redstone til å forlenge spaker og knapper. Men skal sies at jeg kan mye mer om redstone nå i forhold til tre måneder siden. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Problemet med redstone er at man er nødt til å lage portene selv med spor på marka. Redstone hadde vært mye mer tilgjengelig om man kunne crafte de vanligste portene og vippene, og bare bruke sporene i marka til å koble dem sammen. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Redstone er enkelt, spesielt etter den siste patchen som forandra oppførselen til repeaters. Det einaste problemet kan vere buggen captainsparklez viste i 1.7 videoen sin. Har ikkje prøvd å gjenskape den, men kan tenke meg at den er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 evt en sticky piston. Sticky pistons drar kun med seg en blokk tilbake, det vil ikke funke med tre blokker slik som D02 ønsker. Som svelemoe sier, er det nok greiest med en inverter til den ene av dem. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Redstone er kos, er jo ikke noe problem å skjule ledningene i vegger, eller i gulv uansett. Pent blir det og. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Vil at ein spake skal kontrollere to sett med pistons. Kva slags logic gates må til for at den skal aktivere dei i forskjellig rekkefølge kvar gong den blir skrutt på/av? edit: Slik som på 2:40 i Jens sin demo av 1.7 pistons. Har laga eit veldig kompakt system for dette i 1.7 no. Kan forklare seinare, om det er nødvendig. Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 http://www.youtube.com/user/xXSlyFoxHoundXx#p/a/f/1/hytigOSjJxc dette må vere det verste problemet gamere har sett !!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Redstone er kos, er jo ikke noe problem å skjule ledningene i vegger, eller i gulv uansett. Pent blir det og. For å skjule det, så må man jo grave det 3-4 blokker under jorda, og det tar ekstremt med plass som nevnt tidligere lengre oppe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er litt mer jobb enn Nebuchadnezzar skal ha det til ja. Men det er morsom prøv-og-feil som jeg kan sitte lenge og kose meg med. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Vil at ein spake skal kontrollere to sett med pistons. Kva slags logic gates må til for at den skal aktivere dei i forskjellig rekkefølge kvar gong den blir skrutt på/av? edit: Slik som på 2:40 i Jens sin demo av 1.7 pistons. Har laga eit veldig kompakt system for dette i 1.7 no. Kan forklare seinare, om det er nødvendig. hadde vert supert Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Å skaffe slime tar evigheter... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Fant ett område hvor slimes spawner, en gigantisk slime spawner og en creeper mens jeg utforsker resten av hula. Jeg prøver å skyte creeperen med bil og bue men treffer slimen og slimen deler seg til 4 stykker og creeper exploderer og da hadde jeg jammen meg 7 slime balls. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Stickypistons er way to hard å skaffe... Heldigvis kan man kjøpe det på serveren jeg spiller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå