N1ko Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Minecraft til Xbox 360 anonsert. Kommer i vinter. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dude, Minecraft + Kienct = massiv boner. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eventuelt massive armmusklar av hakking. Og det kan bli assosiert med å ha boner. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kinect tror jeg ikke blir noe bra i Minecraft. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men når jeg bygger går det med relativt mange blocks og om jeg skal sikte meg inn med en upresis Kinect-sensor for hver eneste en så vil det ta enormt mye lengre tid. For ikke å snakke om hvordan de løser server-systemet med mods, maps, PC-synkronisering, kryss-plattform spilling osv. Redd for at Minecraft på Xbox blir ganske tamt i forhold. Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvordan skal du effektivt sloss og bygge ting med makkverket kinect? Horribel input lag er det og Synes Notch og Mojang skal fokusere på PC, istedet for dette dritet 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er et annet team som jobber med Minecraft på Xbox 360/Kinect. Ikke Notch & Co http://twitter.com/#!/notch/status/77816206190587904 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Minecraft på Xbox virker helt logisk. Men spent på hvordan det blir med updates i forhold til PC-versjonen. De kommer vel en stund etterpå til Xbox. Jeg har ikke noe fokus på Kinect-delen. Skjønner ikke helt hvordan de skal implementere det i gameplay. Men å spille Minecraft på flatskjermen ifra sofaen. Ja hvorfor ikke? Regner med det slippes på XBLA. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tenkte jeg skulle dele min lille nyopprettede bolig med dere. Første gang jeg spiller med mobs, og da regnet jeg med at en bolig ute i vannet var det sikreste alternativet. Den første brua hadde vanlige fences på sidene og på enden, men jeg ble lei av å måtte hakke opp stykket som skulle sperre for monstrene hver gang jeg skulle på land. Så derfor, trapdoors+redstone+levers på hver side. (Grunnet lengden på brua, samt estetiske årsaker, så ble det to levers pr. side.) Front porch og kai. Det første man ser når man kommer inn døra. Seng, to chests, furnace og crafting table, trapp opp, og en trapdoor ned til kjelleren i venstre hjørne. 1. etasje sett fra oppå kjellerluke. 2. etasje med skylight. Nede i kjelleren med en lekker utsikt under havet. Bare kiste, noen bøker og luke til "gruva" så langt. Portal øverst i "gruva", like under huset. Enden på stigen, nederst i "gruva" der det har blitt gravet ut i 4 retninger. Noen slimes som hadde sneket seg inn, gitt. Ikke det mest storslagne bygget. men jeg syns det ble ganske så fint og koselig. Bruker JohnSmith Texture Pack. Noe alle burde gjøre. For øvrig kult at MC kommer til 360. Jeg støtter alle muligheter som gir mer penger til Mojang, selv om Kinect høres utrolig slitsomt ut. 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Minecraft på Xbox virker helt logisk. Men spent på hvordan det blir med updates i forhold til PC-versjonen. De kommer vel en stund etterpå til Xbox. Jeg har ikke noe fokus på Kinect-delen. Skjønner ikke helt hvordan de skal implementere det i gameplay. Men å spille Minecraft på flatskjermen ifra sofaen. Ja hvorfor ikke? Regner med det slippes på XBLA. Du kan spille pc på flatskjerm fra sofaen også (!!!) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har ikke den muligheten. Flatskjermen står på hybelen 200 mil unna, og når jeg er der, har jeg ikke tilgang til stasjonær-pc, bare en laptop som kjører Minecraft ganske dårlig. Men PC-utgaven vil alltid være overlegen konsoll-utgaven, siden store deler av community-delen (texture-packs, mods, osv) ikke blir like tilgjengelig på Xbox. Og jeg tviler på at det vil eksistere dedikerte servere til Xbox. Lenke til kommentar
zexzon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Har jobbet med dette prosjektet i det siste, vet ikke helt om jeg klarte det, men er det noen som klarer å kjenne det igjen? Endret 8. juni 2011 av zexzon 2 Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Panthenon, men du burde kanskje gjort den runde delen mer bred. Har du hull i taket også? Endret 8. juni 2011 av Mr. Merry Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor har det sånn at jeg alltid havner i krangel/bråk når jeg er i minecraft? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fordi du er veldig irriterende og lett å bli sinna på. No offence. 7 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har nytt map på serveren nå, og det dukker opp små og store øyer rundt uten noe kobling til hverandre. Kan ikke være portaler heller, da hadde man sett de. Har dere noen god forklaring på det? Tror ikke det er random teleports til koordinater som ikke er generert enda. Mappen ligger her. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Um... Hva gjør man når alt vannet på serveren begynner å fryse til is? Ikke så veldig praktisk med kai lengre. Startet mapet for ikke så lenge siden, og det er ingen snow biome i nærheten, men likevel begynner ALT vannet å fryse til. Lenke til kommentar
42 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Um... Hva gjør man når alt vannet på serveren begynner å fryse til is? Ikke så veldig praktisk med kai lengre. Startet mapet for ikke så lenge siden, og det er ingen snow biome i nærheten, men likevel begynner ALT vannet å fryse til. Fakler smelter snø rundt seg, vet ikke om det de smelter is også, men du kan sette noen fakler og lage en slags passasje gjennom isen rundt kaia? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kaia er ikke det største problemet, og vet at fakler smelter is også. Problemet nå er at mobs spawner utpå isen og invaderer min lille trygge øy. Jeg lurer på hvorfor dette skjer plutselig nå etter ganske mange timer på mapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå