Blodappelsin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg tror det går å få pistons til å peke nedover. Skal ikke garantere det, men jeg mener jeg har sett videoer med akkurat slike porter. Det går dessverre ikke med obsidian, obsidian og bedrock kan ikke bli flyttet på av pistons. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Nuhvel. Og i så fall så ser jeg at en piston kan dytte en annen piston dersom nr 2 ikke er extended. Skal det ikke da gå ann å få piston A til å extende, deretter ha redstone som venter på piston B og dermed extende den? Med litt delay på redstone chargen skal det jo gå an. Hm... Her trengs planlegging! Sidelengs er jo det enkleste, men så kjedelig a, gett Endret 9. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har ikke brukt pistons noe særlig selv, men jeg vil tro det går helt fint. Så lenge du passer på at de utvider/trekker seg sammen til rett tidspunkt, så kan du jo lage kule dører. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som kan anbefale en mod som kan gjøre minecraft morsomt igjen? Har piston mod. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Pistons kan peke nedover, ja. Testet og confirmed. Skal eksperimentere litt videre, mulig jeg kreerer noe fantastisk og poster en post om det. Så langt har jeg bare lagd en enkel takluke som består av fire glassblokker, som trekkes inn etter tur, altså ikke samtidig, men en og en. Må finne et bedre sted å plassere spaken, riktignok. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen som har prøvt stone picaxe her? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ja, men ikke i det siste av en rar grunn. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Okey folk, vær ærlig ! Hvor ofte spiller dere Minecraft ? Timer pr dag eller uke er et godt svar Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) 8-10 timer i uka. Blir ikke så mye etter at Portal 2 kom ut vett'u. Endret 10. mai 2011 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Samme som Unlimited. Veldig lite i forhold til før. Jeg trenger mere utfordringer osv for å holde innsatsen ved like. På det verste så var det vel 5-6 timer hver dag. (heldigvis ferie ) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg har spillet oppe 24/7? =) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er gått lei av minecraft, spiller kanskje en gang i uka og når jeg spiller det går det 1-3 timer før jeg ikke orker mer sånn ca. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Når jeg først spiller er det i etapper på minst 2 timer .. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Har ett problem med minecraft serveren atm, etter at jeg fikk en BSOD mens serveren oppe som garantert har laget corrupt chunks eller herpa filene. Så problemet er at hver gang jeg logger på serveren så spawner det flere tusen kyllinger/høner og forsetter å spawne dem helt til serveren krasjer. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Du kan bruke: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1022&t=328708 Det klare å redde små ting mens resten må reddes via andre metoder. Det er vertfall noe å prøve der jeg selv har opplevd det sparer tid med å fikse corrupt kart. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg hadde en lang post på gang i går, men here we go again: Jeg ønsker å kunne åpne en dør fra to sider. Med spaker til en OR-port må begge spakene stå i samme posisjon for at døren skal åpne. Dvs. at dersom jeg stenger døren fra innsiden kan jeg ikke åpne fra utsiden. Forslag til løsning? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ønsker du å kunne låse fra innsiden eller er det akkurat det du vil unngå? Skjønte ikke helt hva du ville frem til. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Lås er ikke så viktig. Det jeg vil er at jeg skal kunne åpne døren fra begge sider, uavhengig av hvilken side jeg stengte døren fra. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Funker ikke en vanlig pushbutton til det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jeg vil jo helst klare å komme meg ut før døren stenges også, da... Men har tenkt tanken på buttons med en klokke som tikker litt før døren klapper igjen (og jeg hadde et fantastisk design tidligere som jeg dessverre har mista). EDIT: HahaHA! Jeg fant igjen designet, Nebuchadnezzar postet det på side noen-og-førti! Endret 11. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå