Ayb Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Den er det nok ikke mye du får gjort med, med de specsa der. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen som veit hva jeg kan gjøre med den heftige laggen jeg har på MP? Jeg har på: Graphics: Fast Render Distance: Tiny Limit Frimerate: ON 3D anaglyph: OFF View Bobbing: OFF Smooth Lighting: OFF GUI Scale: AUTO Advanced OpenGL: ON Noe pcspecs: Prosesor: Intel® Celeron® CPU P4500 @ 1.87GHz RAM: 4 GB (3,80 gb kan brukes) Er CPUen din som holder deg igjen i første omgang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Skru av Advanced OpenGL. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Verdt å prøve moddene OptiFog og/eller OptiMine også. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Spilte litt på 2b2t.net idag, en hardcore anarchy pvp server, mappet er 7 måneder gammelt (aka voldtatt til helvette, både av vanlig bruk og diverse 4chan raids), det var 80 pålogget og 400 regulars. Utrolig morro å groupe med 3 venner og slakte andre Endret 7. mai 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Lagger en del på skolePCen jeg fikk i år, som har en i3-prosessor. Kjenner jeg fylket rett er det snakk om en av de svakeste. Noen som vet om en slik prosessor vil ha problemer med Minecraft, eller om det er noe annet som er "feil"? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 hei. Er det noen som vet hvor jeg kan finne alle textureene til minecraft? jeg skal ikke ha andre, men de originale. Jeg tror de skal ligge inne i en mappe på mac'en, men klarer ikke finne de(mobs, blokker, sol, måne osv) Lenke til kommentar
fredes Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 %appdata%/.minecraft/bin/minecraft.jar terrain.png ytterst. Resten ligger i de forskjellige mappene. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Unzip jarfilen i bin mappen til minecraft og slett alle class filene. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 %appdata%/.minecraft/bin/minecraft.jar terrain.png ytterst. Resten ligger i de forskjellige mappene. jeg fikk mac i dag, så er ikke så veldig kjent med den, hvor finner jeg appdata? vet bare om den på windows. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 oh, aner ikke. Her står det. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Texture_Pack Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Lagger en del på skolePCen jeg fikk i år, som har en i3-prosessor. Kjenner jeg fylket rett er det snakk om en av de svakeste. Noen som vet om en slik prosessor vil ha problemer med Minecraft, eller om det er noe annet som er "feil"? Er ikke ekspert på slike ting, men tror at minecraft harker litt på integrerte grafikkort ala intel. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Lagger en del på skolePCen jeg fikk i år, som har en i3-prosessor. Kjenner jeg fylket rett er det snakk om en av de svakeste. Noen som vet om en slik prosessor vil ha problemer med Minecraft, eller om det er noe annet som er "feil"? Er ikke ekspert på slike ting, men tror at minecraft harker litt på integrerte grafikkort ala intel. Har en laptop med integret grafikk, mener det var fra Intel og det henger en del ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jo, det kommer etterhvert, det er ikke noe å vente på heller, ingenting er så kjedelig som regn. Hadde det ikke vært for at det regnet hele fuckings tiden hadde det vært greit. En skur i ny og ned, liksom. Men det regner jo konstant. Snø er greit da. Det er bare koselig. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg har laget et emne for det, men jeg tror ddet er flere som kan hjelpe her Det jeg lurer på er hvilke specs burde en pc ha for å spille MC med 128x128 texturepack uten noe problemer? håper noen vet det sånn ca Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 protip: last ned texturepacken, prøv om det virker på PCen din Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 men det har seg slik at jeg skal ha en ny en. + jeg tror ikke jeg skal sløse minutter på det, pcen jeg har nå : http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SAMNPX125JA01/samsung-x125-11-6-barbar-pc Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Pistons var sweet, men lame at dei har ei "grense" på kor mange blokker dei kan skubbe Laga ei automatisk bru, og tenkte eg skulle spasere på den uendelig langt. Men så stoppa den etter 20-ish blokker. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Selv om det er kjipt med en grense, så ville det skapt problemer uten en, spesielt der chunks slutter å loade. Om jeg ikke husker helt feil er rekkevidden 16 blokker. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Kan pistons peke NEDOVER? I så fall tenker jeg fet obsidian gate, slik: C P P C C O O C C _ _ C C _ _ C C O O C C P P C Sideways view. Den klassiske "halvparten opp og halvparten ned"-porten fra alle scifi-filmer. (C=cobble, P=piston, O=obsidian, _ = air) EDIT: Sticky pistons, obv. EDIT2: Ser det er en video i minecraftforum-tråden om pistons der man trekker blokkene en bak og så til siden, men jeg vil ha opp og ned! EDIT3: OK, ikke obsidian, men noe annet da Endret 9. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå