Error Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Føler personlig at prosjekter ikke blir like kule når det blir brukt world edit. Er på en måte litt juks 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Whoopsideisi leste ikke i spoileren. Endret 1. mai 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det funket ikke noe særlig å bytte fra et map til et annet, mens man spiller multiplayer, så nethergates er "ute av stand" for å si det sånn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Føler personlig at prosjekter ikke blir like kule når det blir brukt world edit. Er på en måte litt juks Har allerede bygd Skruebingen en gang, og kjente ikke at jeg orket å bygge hele greia på nytt. I tillegg er det bare veggene og rammen av etasjene som er bygd i world edit. I tillegg er vi bare 2 stk som bygger, og da er det fryktelig mye arbeid. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) NETHER I MULTIPLAYER!! :D Endret 2. mai 2011 av marti9 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) OMFGYAY! edit: uhhh... MC krasje heilt her. Endret 2. mai 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har nå gravd ut ca 40000 blokker tenkte å lage masse søyler for moria-lignende tilstander 2 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Finnes det en fix for render distance far krasjen? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hatt nether i multiplayer en god stund nå 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvor får man kjøpt Minecraft? Har litt lyst til å teste det ut i multiplayer, har en ehh, gratis-versjon hjemme, men å spille det alene ble litt kjedelig... Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvor får man kjøpt Minecraft? Har litt lyst til å teste det ut i multiplayer, har en ehh, gratis-versjon hjemme, men å spille det alene ble litt kjedelig... Her Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvor får man kjøpt Minecraft? Har litt lyst til å teste det ut i multiplayer, har en ehh, gratis-versjon hjemme, men å spille det alene ble litt kjedelig... Her Ok, fant den siden før jeg spurte her, men syntes den så litt uproff ut, var redd for at det var noe lureri. Takk 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Vel det ble jo laget av 1 person (Notch) før salget tok helt av og han hadde råd til å starte eget spillstudio søker enn på "minecraft" på google kommer jo minecraft.net opp som første valg BTW: Normal dag på Hardwork Endret 3. mai 2011 av Borbra 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Vel det ble jo laget av 1 person (Notch) før salget tok helt av og han hadde råd til å starte eget spillstudio søker enn på "minecraft" på google kommer jo minecraft.net opp som første valg BTW: Normal dag på Hardwork *bilde* Har hørt historien ja, men jeg er litt skeptisk til å legge igjen kort-info over alt, da er det bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite Da var det bare å finne en server å starte å bygge noe, må vel finne en som passer meg litt Endret 3. mai 2011 av aklla Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det noe bridge mod som funker nå? Vet piston mod fungerer, men er ikke det jeg leter etter. Vil lage fallemmer og slike ting. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen som veit hva jeg kan gjøre med den heftige laggen jeg har på MP? Jeg har på: Graphics: Fast Render Distance: Tiny Limit Frimerate: ON 3D anaglyph: OFF View Bobbing: OFF Smooth Lighting: OFF GUI Scale: AUTO Advanced OpenGL: ON Noe pcspecs: Prosesor: Intel® Celeron® CPU P4500 @ 1.87GHz RAM: 4 GB (3,80 gb kan brukes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå