Griznah Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Oh no, whats this? The making of superduper-pyramiden? Gidder dere ikke mine selv? Bare summoner/give items? Jeg ser dere bruker finstein til fyllmasse, og det tar laaang tid å brenne all den steinen tross alt.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Oh no, whats this? The making of superduper-pyramiden? Gidder dere ikke mine selv? Bare summoner/give items? Jeg ser dere bruker finstein til fyllmasse, og det tar laaang tid å brenne all den steinen tross alt.. At hva for noe? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 De lysegrå blocksa dere bruker, for å kunne bruke de til å bygge med, må man først hakke løs og få "grovstein" som så må brennes i furnace (noe som tar tid), eller bare "jukse" dem frem.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Multiplayeren er temmelig fucka for tida, så ting man legger i kister forsvinner, det gjør også ting man lager i ovnen. Så ting må bare spawnes for at man skal få det man trenger. 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 De lysegrå blocksa dere bruker, for å kunne bruke de til å bygge med, må man først hakke løs og få "grovstein" som så må brennes i furnace (noe som tar tid), eller bare "jukse" dem frem.. Er en mod installert på serveren som gjør at !kit byggestein gir deg en haug av slik stein. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Multiplayeren er temmelig fucka for tida, så ting man legger i kister forsvinner, det gjør også ting man lager i ovnen. Så ting må bare spawnes for at man skal få det man trenger. Det har vel alltid vært sånn, en oppdatering kommer vel etterhvert som fikser dette. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Multiplayeren er temmelig fucka for tida, så ting man legger i kister forsvinner, det gjør også ting man lager i ovnen. Så ting må bare spawnes for at man skal få det man trenger. Delvis feil. Serverside inventory er borte ja, men passer man på ovn så mister man ikke ting. Ting forsvinner i det ovnen brenner ut, så om det er kull der, så går det bra. Og ja, jeg vet at de ovnene man kan lage ikke fungerer, så det er spawninga som funker på min server, #summon 62 (som er ID for Burning Furnace). De lysegrå blocksa dere bruker, for å kunne bruke de til å bygge med, må man først hakke løs og få "grovstein" som så må brennes i furnace (noe som tar tid), eller bare "jukse" dem frem.. Er en mod installert på serveren som gjør at !kit byggestein gir deg en haug av slik stein. Juks mao Multiplayeren er temmelig fucka for tida, så ting man legger i kister forsvinner, det gjør også ting man lager i ovnen. Så ting må bare spawnes for at man skal få det man trenger. Det har vel alltid vært sånn, en oppdatering kommer vel etterhvert som fikser dette. Notch prøver å få dette til å funke as we speak faktisk, er ganske høyt på priolista hans. Håper klientstabilitet også er høyt oppe..jeg hater black screens når man har samlet masse materialer for så å miste alt sammen. Endret 19. august 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det noen steder man kan se hva som kommer i updaten i mårra? Eller er det bare det han har hatt tid til fra priority lista hans? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Er en mod installert på serveren som gjør at !kit byggestein gir deg en haug av slik stein. Juks mao Jeg er helt imot juks i de fleste spill, men om dette kan karakteriseres som juks blir vel opp til den enkelte. Greit nok å være "purist", men hvorfor pålegge andre å være det? Er faktisk ikke alle som har tid eller ork til å bruke timevis for å skaffe seg materialer til å bygge med. Det er uansett byggingen som er kjernen i minecraft, ikke gruvedriften. Å ha muligheten til å lage hva man vil er faktisk en flott ting. Jeg har et singleplayergame som er helt uten mods og har spilt endel på servere med muligheten for å få gratis materialer. Jeg ser helt klart sjarmen i begge måter å spille på. Endret 19. august 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hva var greiene som forbedret minecraft de la mancha Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hva var greiene som forbedret minecraft de la mancha Thiscouldbeanyone har lagt det ut skinpakken i denne tråden her. Teksturene er en miks som jeg har satt sammen fra flere ulike pakker, samt at jeg har laget et par selv. Last ned og følg instruksjonene i readme filen. Endret 19. august 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
Erav Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ey, jeg kommet over en stor åre med redstones i singleplayer nå. Lurte på om jeg kunne få tilgang til et kit online, slik at jeg kan prøve meg frem med denne mekanismen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Oppdaterer den nedlastbare klienten seg selv? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Oppdaterer den nedlastbare klienten seg selv? Ja, men launcheren må oppdaterest manuelt enda... Du får beskjed om du må oppdatere Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Da var premium betalt! Noen som vet hvor lang tid det tar å aktivere ? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som bruker Minecraft på Ubuntu? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Da var premium betalt! Noen som vet hvor lang tid det tar å aktivere ? det er vel aktivert umiddelbart det. var i allefall det hos meg Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 ^ah, riktig. Jeg prøvde desktop versjonen først, stod at jeg måtte spille online før offline, men tenkte ikke det var i browseren ^^ Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som bruker Minecraft på Ubuntu? Ja, det er jo en java-applikasjon, så det funker fint i Linux også. HD-teksturpakke er morsomt, dog litt buggy. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Da var servere/ip'er oppe i førstepost 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå