Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Nei, vi sier akkurat det samme.

For å gjøre det enklere:

Betal 15 euro nå og få beta, og når fullversjon kommer så får du det gratis.

ELLER

Betal 20 euro for fullversjonen når det kommer, men da får du ikke spille beta nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når kommer fullversjonen egentlig? Og når den kommer vil det si at Notch slutter å utvikle det videre? :(

11.11.11 har de tatt sikte på, fordi da kommer så mye annet digg også :D

Og nei, de blir sikkert aldri skikkelig ferdige med å utvikle det :)

Her er det han skreiv btw:

We had a board meeting today, which felt relatively grown up and mature. We had it at a nice asian restaurant, and there was food, drinks and coffee. Carl held a nice presentation, showing the progress of the company, and we discussed and voted about various details on where to go and what to do. The most relevant parts for Minecraft is that we decided to bring in bug fixing into the development method in a more clear way so that people working customer support can add them as tasks for us, and that we finally set a release date for Minecraft.

It’s a bit tricky to really do a release for Minecraft as we keep updating it all the time. For one, the version we deem as the “full version” won’t be very different at all from what the game was like a week ago, and we’ll keep adding features after the release as well, so it’s really more of a milestone when we finally get rid of the Beta label, and some kind of goal for us to work towards. The plan is to be open with this and try to get people to cheer us on as much as possible, but to be open with the fact that the game won’t change much at the actual release day. (It’s more a progress up until that point)

We picked November 11, with the unofficial tagline “us too”.

It’s the same date as a few other games and movies, and the one I’m the most excited about is Skyrim, so that will be a nice reward for me if we actually manage to hit that date!

Endret av janovi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan forresten få visa-kort som du kan bruke på internett når du er under 18 nå. Tror tilbudet er i samtlige banker, men i hvert fall hos DnBnor og Nordea.

Er usikker på om det er 16 års aldersgrense på det.

Har vært sånn i mange år nå. Hadde visa selv siden jeg ble 16 år gammel.

Lenke til kommentar

Du kan forresten få visa-kort som du kan bruke på internett når du er under 18 nå. Tror tilbudet er i samtlige banker, men i hvert fall hos DnBnor og Nordea.

Er usikker på om det er 16 års aldersgrense på det.

Har vært sånn i mange år nå. Hadde visa selv siden jeg ble 16 år gammel.

Hmm, jeg fikk mail rett før jul av DnB at "nå kan du endelig bruke ditt ungdomskort på internett" (eller noe i den dur).

Kanskje andre banker har hatt det lengre, ikke vet jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

DnBNor åpnet for bankkort med kortnummer i Desember, da fikk jeg mitt (Jeg bestilte med en gang og fikk det 24 des).

Noen andre banker har hatt dette tidligere, så DnBNor var ikke først.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Visa Electron med kortnummer hos Nordea siden jeg var 14 år. Men, det som er litt dumt, er at Electron (kortnummer eller ei) ikke kan brukes med PayPal, som tidligere nenvt.

Man må vel betale med PayPal for å kunne kjøpe Minecraft?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Visa Electron med kortnummer hos Nordea siden jeg var 14 år. Men, det som er litt dumt, er at Electron (kortnummer eller ei) ikke kan brukes med PayPal, som tidligere nenvt.

Man må vel betale med PayPal for å kunne kjøpe Minecraft?

Har du ikke nettbank? Man kan overføre penger fra nettbank til paypal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...