ShadowMaster Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har enda ikke laget meg en seng på min SMP server Oppskrytt Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvordan overlevde du før senga kom? Kjedet meg dypt nedi grottene Joda , fullt spillbart uten seng. Men jeg har blitt så vandt til å skippe natta nå at det blir vanskelig uten senga. Om jeg graver ut litt ekstra rundt , så virker det som det ikke spawner noe mobs ! Heldigvis Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Du er bare sur på serveren for at noen bygde på området ditt. Det stemmer ikke. selvom du fikk et like stort område tilbake Det stemmer ikke, og hva har selmager med saken å gjøre? og mange på serveren hjalp til med og gi deg det nye området To personer, og de var jævlig treige. som egentlig var helt bortkastet når du oppfører deg som en "fjortis" selv Jeg tror alle ville blitt sint om man ble griefet, ikke bare fjortiser. Takk for tommelen opp. Bra at du er enig med meg. Yes kjekt med sånne som deg. Serveren og folket har det bedre uten. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ja, dere får kose dere med de resterende fire medlemmene som er der. 6 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ja, dere får kose dere med de resterende fire medlemmene som er der. Tar heller en server med fire istedenfor en server med hundre. Det er jo helt opp til deg og bestemme hvordan server du vil spille på. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ja og jeg valgte å stikke min vei fra Griznah fordi det sugde der. Hva er det du krangler sånn for? 2 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er det ingen servere for "vanlig" survival-spilling? Sjekk ut mc.aaslan.net, link og ip i signaturen min. Vi fokuserer på å holde oss så nærme singleplayer som mulig, både regelmessig og når det gjelder mods. Vi har kun mods som vi mener absoulutt er nødvendig for å få en multiplayerserver av litt størrelse til å gå rundt, /home, /spawn, /motd og noen flere. Serveren er ikke oppdatert til 1.5, venter forstatt på Bukkit, men har du 1.4 er det bare å skrive en kort søknad i forumet vårt Har oppdatert allerede :/ Men slenger inn en søknad mens jeg venter på at dere oppdaterer Kult Mulig vi åpner serveren uten whitelist til update er ute, sletter da verdenen om det blir mye problemer med griefing. Vi er over på 1.5 nå, men jeg fant ikke noe søknad? Mulig jeg er litt trøtt nå, men hvor postet du den? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ja og jeg valgte å stikke min vei fra Griznah fordi det sugde der. Hva er det du krangler sånn for? Jeg bare liker ikke folk som snakker dritt om andre jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Hvorfor gjør du det selv da? Yes kjekt med sånne som deg.Serveren og folket har det bedre uten. Endret 22. april 2011 av Knut Knudsen 6 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet om det kommer til å komme porter e.l. som kan slippe vann igjennom når de er åpne? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tror ikke Notch eller noen andre av guttaboys har nevnt noe om det. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Om pistons kommer så kan man vel bruke dem til og stenge og åpne for vann The piston mod might get added Kilde Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Okey, nå er jeg forbannet ! Før updaten til 1.5 så var alt helt fint, nå får jeg slike svarte felt på trappetrinn. Siden det der totalt mørke på halve trappa så spawner det monster inn i huset , utrolig irriterende ! ødeleg det og sett det tilbake. det bør funke. hadde det samme problemet 1 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ja, dere får kose dere med de resterende fire medlemmene som er der. Tar heller en server med fire istedenfor en server med hundre. Det er jo helt opp til deg og bestemme hvordan server du vil spille på. hvordan klarte du å skrive "hvordan server du..." ? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har det kommet oppdatering til craftbukkit? Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Nei. Les denne :Bukkit.org Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 :ohmy: (Ikke min, sauce: ) 2 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Tullprat slettet fra tråden. Tilbakemeldinger tas på PM.Cary on Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg har lagd meg en skog. Hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå