N1ko Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Tror ikke det belyser like bra, men det er jo en option Endret 18. april 2011 av N1ko Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Æææ, fant frem Minecraft igjen her i helgen og har begynt å lage Lerkendal Stadion. Dette kommer til å ta sin tid, men nå begynner jeg å bli ferdig med nedre Adressa. 2 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Føler at noen folk her er litt treige... Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noen her som har prøvd Plane modden? Har bygget et tosetersfly og drar rundt og utforsker verdenen med ulven min Tor . Anbefales sterkt ! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har den! Den er genial! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Tror ikke det belyser like bra, men det er jo en option LOL NOTCH IKKE FORANDRE PÅ SPILLET DET ER UNØDVENDIG FOR NÅ MÅ JEG BRUKE EN EKSTRA CHARGE PÅ IRON PICKAXEN MIN FOR Å FÅ SKIKKELIG BELYSNING JEG ER OGSÅ FOR LAT TIL Å BRUKE STONE PICKAXE, FORANDRE PÅ SJAKTEN ELLER LESE NOEN AV SVARENE FOLK SKRIVER NÅR JEG RANTER UTEN GRUNN PÅ DISKUSJON.NO 1) Lag et ekstra hull til fakkel 2) Lag en større sjakt -2.1) Skaff flere pickaxes -2.2) Lag stone pickaxes -2.3) Lag en ekstra stone pickaxe og bruk den kun når du lager nye fakkelhull så du kan være stolt når du gjør det. 3) Bruk glowstone 4) Ikke ignorer alle svarene du får i tråden før du fortsetter å syte. 4 Lenke til kommentar
Da9elKH Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen her som har prøvd Plane modden? Har bygget et tosetersfly og drar rundt og utforsker verdenen med ulven min Tor . Anbefales sterkt ! Jeg har den, spiller med den på egen server også. Der har vi laget flyplasser og masse annet morro Genial mod! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 GAaaaaaaaaaah! notch Markus Persson Minecraft Beta 1.5 is out! http://mcupdate.tumblr.com/post/4746649753/minecraft-beta-1-5 3 minutes ago Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hmmm, har lagd workbench i 1.5, men får ikke achiev? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Han har fiksa "dropp-sand-på-fakkel"buggen også. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 mmmmh, liker veien dette spillet tar Synd man ikke får sett stats på hva man allerede har gjort på mappet sitt, men en kan ikke forlange alt. Stortsett kjempefornøyd med 1.5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hmmm, har lagd workbench i 1.5, men får ikke achiev? Achievements låses opp i et tre. Du må ta punching wood (samle inn en block med wood) før du får achievement for å plassere workbench. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har gjort alle ahivementsene, men det begynner å bli en stund siden nå, tiden gikk veldig fort må jeg si. Lenke til kommentar
Kraken14 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Har en voldsom regnskur inne på Minecraft nå. Lynet har også slått ned et par ganger like ved teltet mitt. Det nye været er konge ! Skal prøve å få tatt et par bilder hvis lynet slår ned igjen. Skal også prøve å få tatt noen snøbilder. Noen bilder: Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Er det bare meg eller ble frameraten mye mer stabil med Advanced OpenGL påslått ? Er ingen tegn til smålagg lenger på min pc Edit : Og hva i alle dager har skjedd med minecraftwiki ? Nå er det plutselig borte igjen http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting Endret 19. april 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
jevli Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Er det ingen servere for "vanlig" survival-spilling? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jo, det er det. Det er bare ikke mange av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå