Wiciwato Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) NoNamesLeft: skins .. Gå så inn på minecraft.net og på preferences.. Men! Her er SuperPyramiden! Behind the scenes.. Joda, vi tenkte å fylle hele med sand, men det ville tatt enda flere år. Utsikt fra toppen! Svær! Men ikke så svær though, vi regnet ut at 64x64 ville holde til 64 i høyden, men vi hadde fortsatt noen og tjue blokker å gå på når vi var ferdig. Endret 18. august 2010 av Wiciwato 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ble meget bra den pyramiden Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir å sette opp noen virtuele minecraft servere i nærmeste framtid, sattser på 2-4 avhengig av hvor mye de krever Noen tips om evt mods som bør lastes ned og kjøres på disse? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 MC kræsjer 1 gang i timen nå... skjermen blir bare svart og så får jeg ikke startet det opp igjen før det har gått ca 30 min... lastet ned på nytt men funka ikke.. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg og lagde pyramide, men når jeg var ferdig så måtte jeg finne på noe mer den er bare 42x42 i bånn da.. 1 Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 MC kræsjer 1 gang i timen nå... skjermen blir bare svart og så får jeg ikke startet det opp igjen før det har gått ca 30 min... lastet ned på nytt men funka ikke.. Sjekket at du har en oppdatert versjon av java? Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg og lagde pyramide, men når jeg var ferdig så måtte jeg finne på noe mer den er bare 42x42 i bånn da.. Kult timeglass Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 hva er ipen til serven dere spiller på? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Oh no, whats this? The making of superduper-pyramiden? Endret 18. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Varer diamant "tools" evig eller slites de ut som vanlige? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Varer diamant "tools" evig eller slites de ut som vanlige? slites ut saktere, altså flere bruk per tool. Hørte noe om at slike hakker man lager jorder med har flest bruk når de er lagd av gull? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Diamond tools har 1000 og noe uses, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har dere så og så mye av alt? Har evig liv, og objekter jeg, i gratis-versjonen, da jeg ikke kan kjøpe det enda, og får ikke *****'n til å funke. CTD da skal loade alt. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) vi spiller MP med serverprogramvare som har mulighet til å gi deg det du spør om. dette fordi mange av tingene rett og slett er utilgjengelig i MP. edit: har selv opplevd og ser at flere opplever mer og mer CTD en før:/ Endret 18. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er det noe som er gratis? Noe jeg også kan prøve? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg har plukket ut endel skins i 32 pt. format, som jeg likte. Bare å flytte inn og overskrive i minecraft.jar med winrar. Legger den ut, for det var en som spurte. Jeg har også laget ståldøren, skyene og edderkoppspinnet selv, resten er hentet fra andre. PS. Vil du bli kvitt skinsa igjen, bare slett bin mappen, så laster spillet ned på nytt. avien skins.zip Endret 18. august 2010 av de la Mancha 2 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 serverprogramvaren er gratis og kan finnes her spillet koster 10 euro eller rett under 80 kroner (noe som er mer en verdt det) og finnes på minecraft.net. for å sette opp en server trenger du som du sikkert skjønner programvaren fullversjonen av spillet og serververfilen som heter .jar som du finner på samme stedet som du laster ned spillet. har du fullversjonen kan du bli med på feks Solsviken sin meget gode server som er åpen 24/7 på 80.202.240.22 eller så kan du spille litt på min som er åpen når jeg er våken på 81.182.226.137 . Har du fortsatt gratisversjonen så er det flere servere for deg på http://www.minecraft.net/servers.jsp Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 jeg anbefaler på det sterkeste alle som liker minecrafr å innstallere oppleget til De La Mancha. MC blir som et nytt spill, gud hvor stor forskjell det er. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 jeg anbefaler på det sterkeste alle som liker minecrafr å innstallere oppleget til De La Mancha. MC blir som et nytt spill, gud hvor stor forskjell det er. hva er det? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 det gjør at ting ser litt glattere ut rett og slett. jeg for min del synes i allefall ting ser mer enn en god del bedre ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå