Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

NoNamesLeft: skins .. Gå så inn på minecraft.net og på preferences..

Men!

Her er SuperPyramiden!

post-136745-1282159152,339_thumb.jpg

Behind the scenes.. Joda, vi tenkte å fylle hele med sand, men det ville tatt enda flere år.

post-136745-1282159163,3544_thumb.jpg

Utsikt fra toppen!

post-136745-1282159171,7757_thumb.jpg

Svær! Men ikke så svær though, vi regnet ut at 64x64 ville holde til 64 i høyden, men vi hadde fortsatt noen og tjue blokker å gå på når vi var ferdig. :(

Endret av Wiciwato
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har plukket ut endel skins i 32 pt. format, som jeg likte. Bare å flytte inn og overskrive i minecraft.jar med winrar. Legger den ut, for det var en som spurte.

Jeg har også laget ståldøren, skyene og edderkoppspinnet selv, resten er hentet fra andre.

PS. Vil du bli kvitt skinsa igjen, bare slett bin mappen, så laster spillet ned på nytt.

avien skins.zip

Endret av de la Mancha
  • Liker 2
Lenke til kommentar

serverprogramvaren er gratis og kan finnes her

spillet koster 10 euro eller rett under 80 kroner (noe som er mer en verdt det) og finnes på minecraft.net.

for å sette opp en server trenger du som du sikkert skjønner programvaren fullversjonen av spillet og serververfilen som heter .jar som du finner på samme stedet som du laster ned spillet.

har du fullversjonen kan du bli med på feks Solsviken sin meget gode server som er åpen 24/7 på 80.202.240.22 eller så kan du spille litt på min som er åpen når jeg er våken på 81.182.226.137 .

Har du fortsatt gratisversjonen så er det flere servere for deg på http://www.minecraft.net/servers.jsp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...