Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

+

Forstår ikke hvorfor dere syter over at spillet bruker mye CPU? Jeg har en Packard Bell Easynote TM Laptop, og den bråker ikke i det hele tatt? Sitter faktisk med musikk, internett(google chrome) og Camtasia åpent, jeg har 4GB Ram og 1GB VRam..

~Inzide

Fordi de har rævva pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Achievements that will require complex tasks to be performed by the player. They may have rewards.

- Statistics that will show exactly how many times a player performs a simple task (such as how much damage the player has dealt)

- Lightning directly hitting a pig will turn it into a zombie pigman.

- Rain and snow will be implemented and certain biomes will be periodically raining or snowing. Other weather effects such as lightning will also be implemented.

- Spruce and Birch saplings will be implemented in-game.

- "Allow flying" server setting, anti-fly hack protection when it's disabled.

- Power Railswiki and Detector Railswiki

- Water current strength will be back to normal.

- Trees will drop fewer saplings.

- Occlusion Culling can be enabled or disabled.

- Ladders with gaps will no longer be climbable.

- When crafting a ladder, you will make two ladders instead of one.

- Players and mobs walking through snow will produce snow particles around their feet.

Hentet fra minecraftwiki.net

Lenke til kommentar

hvorfor MÅ det være en 1x1 sjakt?

Spiller man på Singleplayer uten cheats så kan en iron pickaxe være gull verd, derfor vil man ikke slite den ut dobbelt så fort ved å grave en 1x2 sjakt istedenfor 1x1. Det tar også dobbelt så lang tid.

Stige upgraden synnes jeg rett og slett var unødvendig :(

Lenke til kommentar

hvorfor MÅ det være en 1x1 sjakt?

Spiller man på Singleplayer uten cheats så kan en iron pickaxe være gull verd, derfor vil man ikke slite den ut dobbelt så fort ved å grave en 1x2 sjakt istedenfor 1x1. Det tar også dobbelt så lang tid.

Stige upgraden synnes jeg rett og slett var unødvendig :(

grunnen til at du ikke skal grave en 1x1 sjakt er fordi du trenger plass til lys :p

Lenke til kommentar

Ja, for det er kjempevanskelig å lage tonnevis med stone pickaxes som er nesten like bra.

Og du er ikkje nøydt til å lage 1x2.

post-196150-0-57140400-1303125389_thumb.png

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...