NOddi Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det blei litt lågere ingame ja, men fremdeles høgere enn 300 Veit ikke om det har noe å si, men trykk F3 og se hva FPS'n er der. Tviler på at det er noe forskjell. Det du har der er vell Fraps ikke sant ? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Selv har jeg en snart 2 år gammel PC med 4 GB RAM og en 2,1 GHz Prosessor. Med denne ligger jeg rundt 30 fps :/ Forresten: snart update 1.5! Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Da kan du komme inn på serveren jeg er på, så kan du mine for meg så bygger jeg, deal ? He he, eg spiller meist singleplayer men stikker gjerne innom ein tur Kva er IP adressa? Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Da kan du komme inn på serveren jeg er på, så kan du mine for meg så bygger jeg, deal ? He he, eg spiller meist singleplayer men stikker gjerne innom ein tur Kva er IP adressa? http://miners.zwirc.com/ Du må søke på forumet først. Deretter blir deg å admin eninge når du kan gå inn på serveren og få byggetilatelse IP: mc.zwric.com Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Eller ta en tur innom Hardwork.no Lure faktisk hvordan fps blir med dem nye elementene 1.5. Kan tenke meg notebooks som allerede sliter kommer til å merke ganske kraftig fps drop. 2 Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Eller ta en tur innom Hardwork.no Lure faktisk hvordan fps blir med dem nye elementene 1.5. Kan tenke meg notebooks som allerede sliter kommer til å merke ganske kraftig fps drop. Vel, eg kan vel si at FPS'en sank kraftig på den serveren. FPS'en hoppa mellom 100 og 400 FPS Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Der inne jeg sitter med stabile 200-250 FPS. Kanskje sjekke singeplayer, nede i ei mine selv og se hvor høy min FPS blir da når jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 FPS'en min på 1.4.01 ligger stabilt på 100 fps Kjører en 3 år gammel bærbar fra Acer Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 siste dagene har jeg drivi å mekka på øya mi. akkurat nå har jeg ei pause mens jeg samler mer coal å sand http://www.youtube.com/watch?v=Vio1LKYnfwE 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Oi det var en kul video med mange animerte bilder satt sammen til en film i videoformat. 3 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 notch @ twitter> You know how you can climb ladders with gaps? Yeah, not in 1.5. ffffffffffffffffff 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det gjør meg faktisk ingenting. Mine stiger er alltid sammenhengende uansett, for estetiske årsaker. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg foretrekker samehengende stiger, ser mye bedre ut 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 http://www.rockpapershotgun.com/2011/04/13/10-reasons-you-need-to-play-ace-of-spades/ Hadde vært kult med skytevåpen i MC også. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen tips til PVP-feller? Jeg og kompis skal spille litt mot hverandre Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Lang gang med sandvegger (hold opp taket med fakler e.l.), og TNT rundt, som aktiveres av en pressureplate? Sideways: [TNT] [TNT][TNT] [TNT][sand][TNT] [TNT][Luft][TNT] [TNT][Luft][TNT] [TNT][sand][TNT] [TNT] [TNT][TNT] Krever naturligvis litt TNT, da. Trigges av en redstonepuls fra pressureplate til en TNTblokk, som eksploderer og setter av resten i kjedereaksjon. Kaboom, lagg og helvete. Supert! Eller "gjem" en nether-portal nederst i en sjakt som er dekt innvendig med obsidian, slik at det blir vanskelig å mine seg ut, man MÅ til nether-portalen. Som selvfølgelig svever midt i løse luften der nede Og skytevåpen i MineCraft? Neeeeie. Vi har jo Ace of Spades til det... Endret 15. april 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Argh, føler jeg blir litt lei av at Machinima (altså selskapet) valgte det navnet, umulig å søke opp cinematiske minecraft filmer uten å finne ørten let's plays, tutorials og annet ræl som enten er posta av machinima realm, machinima eller som bare har det i taggen... Lenke til kommentar
Inzide Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ikke for å reklamere eller noe, men Digitek, har skrevet om Minecraft, og fullversjonen som kommer den 11 November 2011 (11/11/11) og der er det snø og regn, :'D + Forstår ikke hvorfor dere syter over at spillet bruker mye CPU? Jeg har en Packard Bell Easynote TM Laptop, og den bråker ikke i det hele tatt? Sitter faktisk med musikk, internett(google chrome) og Camtasia åpent, jeg har 4GB Ram og 1GB VRam.. ~Inzide Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ikke for å reklamere eller noe, men Digitek, har skrevet om Minecraft, og fullversjonen som kommer den 11 November 2011 (11/11/11) og der er det snø og regn, :'D Jeg vet ikke hvem denne Digitek er men han/hun er veldig, veldig treig på nyhetene sine. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå