Pokey Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Hahaha, helt konge. edit: Ny side allerede? Etter mange timers arbeid, er denne filmen endelig ferdig! Håper virkelig at dere liker denne Mine Wars http://www.youtube.com/watch?v=iSpxbmZ1ivc Endret 6. april 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Mine innlegg! Kjøpte spillet i går. 2 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Jada, serveren min krasjet pga en gigantisk tnt sprengning... Fikk ikke mulighet til å ta backup heller -.- Startet på et nytt map nå, og heldigvis var det ikke krise for de andre spillerne Endret 7. april 2011 av Snasent Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fins det en måte man kan sjekke hva seeden på mapen er? Kompisen min fikk en sykt fet random seed, og jeg vil ha banen P: Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fins det en måte man kan sjekke hva seeden på mapen er? Kompisen min fikk en sykt fet random seed, og jeg vil ha banen P: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=3&t=190828 Vet ikke om den funker, tok bare et kjapt google søk. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ah Google, smart tenkt Bruker http://mc.42nex.us/ for de som vil finne seeden sin. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dette blir nice. Håper det bare blir litt snø/regn nå og da. antar han har skrevet på bloggen? *stikker og sjekker* Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ja, første stedet jeg sjekket når jeg ikke fant noe på bloggen hans. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ikke alle blekkspruter er like heldige med hvor de spawner Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Mhm, de spawner på noen rare plasser ja. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Mhm, de spawner på noen rare plasser ja. Hvorfor spiller du 1.3? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Screenshot frå februar. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Mhm, de spawner på noen rare plasser ja. Hvorfor spiller du 1.3? Fordi jeg tok screenshot'en når minecraft var 1.3. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Alltid like trist når folk legger igjen sure youtube kommentarer på minecraft video'r som, "Why didn't you just make a door" eller "Why didn't you use bonemeal for instant tree". Og så står det i øvre venstre hjørne "Indev". Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Eller "OMG u hav unlimit blox. Cheat!" og så står det "0.35 Creative". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå