Lange Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Lenge siden jeg har sett skjelett ride på edderkopp nå. 2 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg har brukt 3-4 dager på å bygge et ganske svært T-formet hus. Da jeg gravde under gulvet til basen (den vertikale streken), fant jeg ei hule. Bestemte meg for å utforske den litt. Rota meg selvsagt bort, og sulla rundt i 30 minutter. Jeg fant til slutt veien ut igjen, men da jeg kom opp var faen meg store deler av bygningen søkk borte. Alle vegger og gulv på toppen av T-en er borte. Bare enkelte blokker her og der står igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Legger ved et bilde av hvordan det ser ut nå. Veggene var hvit ull, gulvet var tre, med stier av rød ull. I tillegg var det rammer av tre under glassvinduene på begge ender. EDIT: GJENREIST! Tok i bruk en editor for å få bygd opp greia litt fort. Hadde verken materialer eller ork til å bygge manuelt en gang til. Håper egentlig hele greia brant ned. Bedre det enn at en random bug kan trylle vekk timesvis med arbeid. Endret 5. april 2011 av fredes 1 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har du ikke bilder innvendig også da? Så bra fancy ut med det glasstaket. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er ganske så sikker på at det er helt tomt inni der^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Or is it??? Lurte mer på hvordan taket så ut når man kom inn i bygget. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Med tanke på at glasset er igjen, så setter jeg mine penger på at det var en brann som oppsto. Hadde det vært en bug ville det ganske sikkert ha manglet blokker i et vanlig rektangulært prismeform, men her ser man at det stikker en bue av glass ned i der det var tre/ull. Ergo går jeg for brann-teorien. 2 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er tøft og skrive for og få kult map ? vil ha noe med fjell ovs noen har sakt det tidligere Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er tøft og skrive for og få kult map ? vil ha noe med fjell ovs noen har sakt det tidligere må si jeg likte veldig godt seed nr: 3666440496532277820 digg map 5 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen av dere som spiller custom maps? For øyeblikket spiller jeg og noen kompiser på Castaway 2 på serveren min. Morsomt map vil jeg si. Reglene på mappet er å ikke forlate øya og ikke spille på peacefull Link: Castaway 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen andre som merker at linjene mellom klossene merkes mere nå etter updaten ? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen andre som merker at linjene mellom klossene merkes mere nå etter updaten ? Det kan kanskje stemme. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sjekket Borbra sin seed, og jeg ser en masse linjer. Jeg kan med andre ord se hvor alle blokkene er. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kanskje dette burde vært i Minecraft Server tråden, men siden det ikke er direkte relatert til serveradministrering prøver jeg her. På serveren min spawner det masse slimes. F. eks har jeg et ganske stort rom noen blocks over lava, og omtrent vært gang jeg går ned dit er det minst en slime der. Kjører Bukkit og en del plugins. Er dette riktig, eller er det en plugin som messer det opp? Er restriktiv med plugins, det meste vi har kjørende er plugins som letter administreringa av serveren, og Minecartmania. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sjekket Borbra sin seed, og jeg ser en masse linjer. Jeg kan med andre ord se hvor alle blokkene er. Skru av forced AA og AF i skjermkortkonfigurasjonprogrammet ditt. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det første jeg tenkte var jo at alt hadde brent ned, men jeg slo det egentlig fra meg da jeg så at tretakene stod igjen. Det er heller ikke noen brannkilder nært nok, såvidt jeg vet. Glasstaket i midten er en hyperbolsk paraboloide jeg bygde for lenge siden. Fikk lyst til å bygge noe litt mer massivt enn det jeg har holdt på med tidligere, og fant ut at jeg like godt kunne bruke den som tak. Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Etter mange timers arbeid, er denne filmen endelig ferdig! Håper virkelig at dere liker denne Mine Wars http://www.youtube.com/watch?v=iSpxbmZ1ivc 5 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Etter mange timers arbeid, er denne filmen endelig ferdig! Haha, herlig Om man skal kritisere og det skal man jo store gutter som deg, så falt stemmeskuespillet litt igjennom, spesielt i starten. Ellers bra manus og god produksjon, med en uventet og morsom tvist. Endret 5. april 2011 av Avien 1 Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Liker din kreativitet Vareide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå