Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt 3-4 dager på å bygge et ganske svært T-formet hus. Da jeg gravde under gulvet til basen (den vertikale streken), fant jeg ei hule. Bestemte meg for å utforske den litt. Rota meg selvsagt bort, og sulla rundt i 30 minutter. Jeg fant til slutt veien ut igjen, men da jeg kom opp var faen meg store deler av bygningen søkk borte. Alle vegger og gulv på toppen av T-en er borte. Bare enkelte blokker her og der står igjen.

Noen som har opplevd noe lignende?

Legger ved et bilde av hvordan det ser ut nå. Veggene var hvit ull, gulvet var tre, med stier av rød ull. I tillegg var det rammer av tre under glassvinduene på begge ender.

EDIT: GJENREIST!

Tok i bruk en editor for å få bygd opp greia litt fort. Hadde verken materialer eller ork til å bygge manuelt en gang til.

Håper egentlig hele greia brant ned. Bedre det enn at en random bug kan trylle vekk timesvis med arbeid.

post-87551-0-32043100-1301962590_thumb.png

post-87551-0-62944400-1301966400_thumb.png

post-87551-0-03408900-1301966411_thumb.png

Endret av fredes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på at glasset er igjen, så setter jeg mine penger på at det var en brann som oppsto. Hadde det vært en bug ville det ganske sikkert ha manglet blokker i et vanlig rektangulært prismeform, men her ser man at det stikker en bue av glass ned i der det var tre/ull. Ergo går jeg for brann-teorien.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje dette burde vært i Minecraft Server tråden, men siden det ikke er direkte relatert til serveradministrering prøver jeg her. På serveren min spawner det masse slimes. F. eks har jeg et ganske stort rom noen blocks over lava, og omtrent vært gang jeg går ned dit er det minst en slime der. Kjører Bukkit og en del plugins. Er dette riktig, eller er det en plugin som messer det opp? Er restriktiv med plugins, det meste vi har kjørende er plugins som letter administreringa av serveren, og Minecartmania.

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte var jo at alt hadde brent ned, men jeg slo det egentlig fra meg da jeg så at tretakene stod igjen. Det er heller ikke noen brannkilder nært nok, såvidt jeg vet.

Glasstaket i midten er en hyperbolsk paraboloide jeg bygde for lenge siden. Fikk lyst til å bygge noe litt mer massivt enn det jeg har holdt på med tidligere, og fant ut at jeg like godt kunne bruke den som tak.

post-87551-0-37659300-1302019937_thumb.png

Lenke til kommentar

Etter mange timers arbeid, er denne filmen endelig ferdig!

Haha, herlig :)

Om man skal kritisere og det skal man jo store gutter som deg, så falt stemmeskuespillet litt igjennom, spesielt i starten. Ellers bra manus og god produksjon, med en uventet og morsom tvist.

Endret av Avien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...