Carlgutt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hadde tenkt å teste ut spillet, men må jo betale nå for i det hele tatt å få prøvd det Er det verdt det? Endret 1. april 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hadde tenkt å teste ut spillet, men må jo betale nå for i det hele tatt å få prøvd det Er det verdt det? Så nærme demo som du kommer: http://www.minecraft.net/play.jsp Og ja, det er verdt det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 JAAAA! Beste spillet jeg har kjøpt ^^ Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (\ /) ( . .) c(")(") jeg elsker de nye ulvene Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Oppdaget brown wool og den chesten du faktisk du kan kjøpe ting. Og ulvene: AAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Endret 1. april 2011 av Erratum Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Oppdaget brown wool og den chesten du faktisk du kan kjøpe ting. Og ulvene: AAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW den chesten var bare en aprilsnarr. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får ikke til å lage en "farm", alt bare forsvinner iløpet av natten eller iløpet av ca 2 dager. Var dag når jeg dro fra dette stedet, var borte gjennom natten og om dagen var alt jeg hadde plantet borte. (kun plantet på nummer to) gjør jeg noe veldig feil? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ser at de spawner i spesielle biomes. Jeg har holdt meg på én save siden august, så det blir vel langtur på meg. De spawner visst i basen min likevel. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Bygde meg en seng, og sov i den for å skifte spawnpoint. Men, jeg ender opp på samme gamle spawnpoint når jeg dør. Gjør jeg noe galt, eller står det feil på minecraft wiki? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er så fantastisk : Gravde meg rett inni fjellet 5 blokker fra spawnpoint og støtte på en dungeon. Flying start Brukte forøvrig Seed : Fukushima Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, hvordan i helsike gjorde du det der? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, hvordan i helsike gjorde du det der? Det skal jeg si deg. Far Away Lands FAL Millioner av blokker unna midten av kartet har sine effekter. Brukte NBT Edit for å endre koordinatorene mine til: 12551000 12551000 129 Lagger som fy der. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Eller berre bruke BiomeTerrain mod. Tvilar på at den er oppdater for 1.4 då, men lagde nokre merkelege terreng med Volatility på 0.8 Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 har tenkt på en ny pcbærbar som takler minecraft. vet dere om noen rimelige for circa 6000-7000 trær lagger på minecraft Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Spør i Hjelp til kjøp/salg. Her skal det kun diskuteres minecraft spilling. Tilslutt blir tråden dynket ned med spørsmål om hjelp med java, ny pc, og andre irrelevante spørsmål for denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Spawner ulver om dagen eller natten? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Noen som har tips om hvordan jeg kan få samlet lightstone/glowstone tryggere? Sliter fælt med at ghast tar livet av meg, eller dulter meg ut i lavaen. Er ikke uvanlig at det er minst 7-10 stk i området jeg holder på, og da blir det litt slitsomt og vanskelig å få samlet når de skyter vekk alt og dreper meg. Endret 3. april 2011 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå