Hansien Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Japp. Som jeg skrev på forrige side så har vi oppdatert til 1.4 Hva dette betyr kan leses her: http://mcupdate.tumblr.com/ Endret 31. mars 2011 av Hansien Lenke til kommentar
fredes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 When you hit yourself with an arrow, a tame wolf will attack you. Haha, by design? Ser at de spawner i spesielle biomes. Jeg har holdt meg på én save siden august, så det blir vel langtur på meg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Skaff masse obsidian, lag en lang tunnel i nether Endret 1. april 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis du får den minecraft carten til 10 000 skjer det noe gøy Jeg har litt lyst til å sende en tullemail til Notch der jeg skriver at siden ga meg et alvorlig epileptisk anfall, og kreve ett eller annet i oppreisning. Do it! Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg sjekka nettopp på minecraftwiki etter nye ting å lage, så la jeg merke til at blant Armor Recipes så er det mulig å lage det av fire, wtf? Hvordan gjør jeg dette? Eller er det kanskje en april spøk? Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg sjekka nettopp på minecraftwiki etter nye ting å lage, så la jeg merke til at blant Armor Recipes så er det mulig å lage det av fire, wtf? Hvordan gjør jeg dette? Eller er det kanskje en april spøk? Det står under "* Chain Armor is only craftable via inventory hacking." Chain armor har vært i spillet i lang tid, men ikke mulig å lage på "lovlig" vis, så fire'n er nok bare en placeholder til Notch finner ut hva som skal brukes Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Gira på å game online med nye patchen, men kompissen min har ikke updatet serveren enda. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis du får den minecraft carten til 10 000 skjer det noe gøy Jeg har litt lyst til å sende en tullemail til Notch der jeg skriver at siden ga meg et alvorlig epileptisk anfall, og kreve ett eller annet i oppreisning. Do it! Done. 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Litt seint nå da, nå som det kommer en advarsel først Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 TIHI APRILZNARR! xDxDxD Jeg sendte ingen mail. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 lyst til å joine MIN server? den har 40 stk på 24 / 7:P Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Lag en egen tråd om den og få den linket inn i førstepost Inkluder gjerne mer info som stabilitet, plugins, modes etcetera. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, Notch is having fun on 1. April! :!: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 As you saw on my last article, Sean Parker went to visit us at Mojang’s office yesterday and we had a great time ! Sean invited three of us along to fly to London with his private jet to go to a party. We spent a nice time at this party where we met a lot of interesting people. That was really awesome and I enjoyed it. Back at the office, we talked with Sean about our company, and our main game : Minecraft. After a really long discussion, we finally came to an agreement. I no longer own Mojang AB, and Sean is now the society’s chief executive officer and holds all the rights on the games we made, this include both Minecraft and Scrolls. Apparently, he wants to stop minecraft developpement and focus more on Scrolls (our lastest game) to make money selling virtual cards. I’m sorry for everyone who believed in our company and I’d like to thanks everyone who followed us in this adventure. oi oi oi Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 As you saw on my last article, Sean Parker went to visit us at Mojang’s office yesterday and we had a great time ! Sean invited three of us along to fly to London with his private jet to go to a party. We spent a nice time at this party where we met a lot of interesting people. That was really awesome and I enjoyed it. Back at the office, we talked with Sean about our company, and our main game : Minecraft. After a really long discussion, we finally came to an agreement. I no longer own Mojang AB, and Sean is now the society’s chief executive officer and holds all the rights on the games we made, this include both Minecraft and Scrolls. Apparently, he wants to stop minecraft developpement and focus more on Scrolls (our lastest game) to make money selling virtual cards. I’m sorry for everyone who believed in our company and I’d like to thanks everyone who followed us in this adventure. oi oi oi :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: det går ikke ann!!! Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 As you saw on my last article, Sean Parker went to visit us at Mojang’s office yesterday and we had a great time ! Sean invited three of us along to fly to London with his private jet to go to a party. We spent a nice time at this party where we met a lot of interesting people. That was really awesome and I enjoyed it. Back at the office, we talked with Sean about our company, and our main game : Minecraft. After a really long discussion, we finally came to an agreement. I no longer own Mojang AB, and Sean is now the society’s chief executive officer and holds all the rights on the games we made, this include both Minecraft and Scrolls. Apparently, he wants to stop minecraft developpement and focus more on Scrolls (our lastest game) to make money selling virtual cards. I’m sorry for everyone who believed in our company and I’d like to thanks everyone who followed us in this adventure. oi oi oi lol. dette er jo fra den fake bloggen til notch http://n0tch.tumblr.com/ . den ekte heter http://notch.tumblr.com/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jo, det er helt sant. Hvis du ikke tror meg kan du lese på denne helt 100% legitime bloggen skrevet av ingen andre enn Notch selv. http://n0tch.tumblr.com/ edit: Erlend tar feil!! edit 2: STOL PÅ MEG JEG HAR HØYEST POSTCOUNT Endret 1. april 2011 av Pokey 2 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jo, det er helt sant. Hvis du ikke tror meg kan du lese på denne helt 100% legitime bloggen skrevet av ingen andre enn Notch selv. http://n0tch.tumblr.com/ edit: Erlend tar feil!! edit 2: STOL PÅ MEG JEG HAR HØYEST POSTCOUNT Det er IKKE sant. Den bloggen er skrevet av N0tch. Han har IKKE laget Minecraft. Notch HAR laget Minecraft, men han har IKKE skrevet blogen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei, stol på meg! Enhver person som er forumvandt vil kunne si at alle postene mine er 100% kvalitet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå