Louigi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg storkoser meg. Merker at det er kraftig forskjell på alpha-versjonen man betaler for, og gratisversjonen på web. Det er bortimot to vidt forskjellige spill. Hovedforskjellen er jo at i fullversjonen må man hakke ut blokkene med verktøy, og man har bare så mange blokker som man selv hakker ut og plukker opp. I gratisversjonen fjerner man blokker med et klikk og har uendelig av alle typer blokker å sette tilbake. Og så et spørsmål til slutt: Hvordan linker jeg sammen minecarts? Jeg vil lage et minecart train som kan kjøre stein ut av gruvene mine (Man lager lokomotiv med å sette en furnace over en minecart på workbench, og "godsvogner" ved å sette en kiste over en minecart på workbench) Det går ikke å linke sammen minecarts enda. Men det du kan gjøre, er å sette lokomotvet bakerst, sånn at den dytter vognene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Aha. Det forklarer saken Takker for svar! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan vi få bmund sitt kart på 24/7 serveren? Eg saknar brua mi Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan vi få bmund sitt kart på 24/7 serveren? Eg saknar brua mi neineinei, det går jo ikke. alt for mye copyrighta ting som er laget der:P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jaaa, fant tilbake til den lysende borgen min med hjelp av Cartograph, men fant ikke tinga mine da. :/ Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 serveren min blir liggende nede til ca 16:00 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://haxx.no/div/games/minecraft/griznah.net/worldmap-100818.png Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har spillet nå, men kræsjer da jeg loader map. Har indef og infdef, hva enn det er. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noo, solsviken har fjerna TNT til alle Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 jeg kan legge ut videoene som vi tok i går, litt seinere i dag Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Vikingskipet til devilfish og borbra Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 serveren min blir liggende nede til ca 16:00 Kunne ikke du laget en ny tråd og linke den til denne, med en litt fet førstepost med serverinfo, som feks IPen og alle kitene? Kanskje noen bilder av byggverk og holde den litt oppdatert om feks endring i IP? Hadde vert kjempebra om du hadde tatt deg tid til det 1 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg storkoser meg. Merker at det er kraftig forskjell på alpha-versjonen man betaler for, og gratisversjonen på web. Det er bortimot to vidt forskjellige spill. Hovedforskjellen er jo at i fullversjonen må man hakke ut blokkene med verktøy, og man har bare så mange blokker som man selv hakker ut og plukker opp. I gratisversjonen fjerner man blokker med et klikk og har uendelig av alle typer blokker å sette tilbake. Og så et spørsmål til slutt: Hvordan linker jeg sammen minecarts? Jeg vil lage et minecart train som kan kjøre stein ut av gruvene mine (Man lager lokomotiv med å sette en furnace over en minecart på workbench, og "godsvogner" ved å sette en kiste over en minecart på workbench) Det går ikke å linke sammen minecarts enda. Men det du kan gjøre, er å sette lokomotvet bakerst, sånn at den dytter vognene. Men hvordan får du den til å dytte deg selv? slik at du sitter i en cart og toget dytter deg, hula mi begynner å bli lang, så fint med peebreak mens den kjører til endestasjonen Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men hvordan får du den til å dytte deg selv? slik at du sitter i en cart og toget dytter deg, hula mi begynner å bli lang, så fint med peebreak mens den kjører til endestasjonen Tror det bare er å putte ved inn i cart'en og så høyreklikke. Har ikke prøvd enda, men. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Bruker dere "MinecraftLoader.exe", eller noe java-greier? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 serveren min blir liggende nede til ca 16:00 Kunne ikke du laget en ny tråd og linke den til denne, med en litt fet førstepost med serverinfo, som feks IPen og alle kitene? Kanskje noen bilder av byggverk og holde den litt oppdatert om feks endring i IP? Hadde vert kjempebra om du hadde tatt deg tid til det Hadde vært greit det ja. Nå er jeg aldri sikker på hvilken ip som er riktig/nyest, og hvilken server man spiller på for tiden.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men hvordan får du den til å dytte deg selv? slik at du sitter i en cart og toget dytter deg, hula mi begynner å bli lang, så fint med peebreak mens den kjører til endestasjonen Tror det bare er å putte ved inn i cart'en og så høyreklikke. Har ikke prøvd enda, men. desverre funker ikke dette i bakker (det er tross alt bare snakk om alfa av spillet) MEN det funker hvis du setter en cart med ei kiste i mellom vogna di og "toget" altså: deg i cart - cart med kiste - "toget" hvis du gjør det slik så kan du kjøre opp alt av bakker Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 hvordan kan jeg lage murstein som trengs for å lage en murstein blokk? og de sølv blokkene som trengs til vogn? Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Awesome spill! Kjøpte det når jeg leste linken til gamer.no - utrolig bra skrevet! Har spilt det i ca 2 timer nå og storkoser meg veldig. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Hvordan får jeg til skinns? Og hvor finner jeg dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå