NoNamesLeft Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som vet om noen bra store mods? Prøvde nettopp industrial craft, men det ble egentlig litt for mye Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som har et forslag til en server hvor en ganske så nybegynner kan få et område og sulle på med sitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 På Hardwork.no er det mulighet for det Sjekk ut hardwork.no (Merk: Jeg er Vakt der, så se dette som litt partisk reklame) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Den er god, tar meg turen innom serveren imorgen - nå er det jobbetid. Vet ikke om jeg må addes på noe måte, men isåfall er det navnet i signaturen som gjelder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Den er god, tar meg turen innom serveren imorgen - nå er det jobbetid. Vet ikke om jeg må addes på noe måte, men isåfall er det navnet i signaturen som gjelder. Du er nødt til å skrive en søknad for å bli addet, registrer deg og se malen i søknadstråden Men du kan besøke serveren som gjest så mye du vil Kan nevnes at IPen er: 128.39.147.89 (Ikke mc.hardwork.no som vanlig) Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noen som har et forslag til en server hvor en ganske så nybegynner kan få et område og sulle på med sitt? Slenger meg på her med kanskje litt enda mer partisk reklame (Som administrator og "grunnlegger") så kan du jo sjekke ut mc.aaslan.net. En litt mindre server, men fortsatt en 8-20 på samtidig om du er inne på riktig tid. Vi er mer en vanilla hardcore SMP-ish server, så blokkspawning skjer ikke til vanlige prosjekter, og PvP og PvE er på, og stjeling er også tillatt så sant du ikke sikrer kistene dine ordentelig. Kan vell sammenliknes med singleplayer, vi prøver å holde oss unna ting som endres gameplayer så sant det ikke er nødvendig for at ting skal fungere ordentelig, som f. eks at vi kjører minecartmania som en erstatter for booster (Kun det, vi bruker ikke noe annet av funksjonaliteten) siden boostere ikke fungerte i praksis. Edit, søk i forumet i linken i singaturen min. Vi hoster også RP serveren eldina.net på samme server og med delvis felles comunity. Her er ting som nations, cityes osv fine stikkord. Tror ikke det er like mye aktivitet her som på mc.aaslan.net serveren, men den er verdt en kikk. Bare registrer deg på forumet og logg inn med samme brukernavn/passord med /login brukernavn passord på den serveren. Endret 29. mars 2011 av Rockie Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som har et forslag til en server hvor en ganske så nybegynner kan få et område og sulle på med sitt? Hva du enn gjør, hold deg unna Griznah. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som har et forslag til en server hvor en ganske så nybegynner kan få et område og sulle på med sitt? Hva med å sjekke ut Hardwork.no? Stor server 50+ aktive daglige og masse å by på! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen som har et forslag til en server hvor en ganske så nybegynner kan få et område og sulle på med sitt? Hva du enn gjør, hold deg unna Griznah. Om cozmos er et like uhyggelig troll som visse andre, så hold deg unna, men tviler det er tilfelle (er vel knapt mulig), så da er det bare å å joine om man vil, er ikke like store som hardwork men har det fortsatt moro =) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hva du enn gjør, hold deg unna Griznah. Hva er galt med Griznah ? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ble så happy når jeg fant albumet til C418 på Spotify Hører på det mens jeg spiller og ellers , min favorittlåt : C418 - Excuse http://www.youtube.com/watch?v=m4EL70Vs1sE Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hva du enn gjør, hold deg unna Griznah. Hva er galt med Griznah ? Er ikke noe galt med Griznahs server, har bare gode minner derfra Lenke til kommentar
Arin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Minecraft er dritgøy! Screen name: Arin_Nightwish Jeg er en QubeTuber, og skal snart begynne å streame :!: Gå til qubetubers.com for å bli med lol Det er egentlig bare en stor verden der du kan, hvis du går langt nok bort fra byen , bygge det du vil ^^ 500 blocks fra byen, for å være eksakt. Angående musikk når jeg spiller, så liker jeg best å høre på hardcore techno. Det gir meg inspirasjon :3 Skriver litt om MC på bloggen min også. That is all. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen som har et forslag til en server hvor en ganske så nybegynner kan få et område og sulle på med sitt? Hva du enn gjør, hold deg unna Griznah. Dumt av meg å spørre om bakgrunnen for denne beskjeden? Kunne vært fint forr oss som ikke har noe særlig erfaring med griznah å vite. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hva du enn gjør, hold deg unna Griznah. Hva er galt med Griznah ? Det er bare 10-12 åringer der. Det er i utgangspunktet ikke noe problem siden Minecraft er et spill for alle aldre, men det disse småungene bedriver tiden sin med å griefe og ødelegge, med administratorenes velsignelse. 2 Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Spiller på Griznah nå, jeg personlig mener at dette er en fin server, og trives der! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Da er det to mulige scenarioer 1 - Småungene har dratt sin vei 2 - De har enda ikke funnet ut at de skal ødelegge tingene dine. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei, gode minecraftere! Lurte på en liten ting ^^ Om man skal lage en YouTube film, som en slags Server Tour f.eks. Hva slags recording program burde man bruke? Noen som har forslag? Men vil helst ha gratis, og helt slik at det ikke er en maksgrense på hvor lenge man kan recorde Håper noen har noen forslag - Nikolai Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du tar å finne fraps i pirat-bukta Eller du kan bruke Windows Media Encoder faktisk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå