cozmos Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 uæææ! 2 timer med random graving, 2 dungeons og utallige mengder forskjellige knask borte vekk etter at dritt laptopen til kjerringen bestemte seg for at den var for varm! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sikker på at alt er borte? Det skjedde en gang med meg, men world-filene var der fortsatt, men minecraft oppførte seg som om alt var borte så jeg fikk ny random spawn på samme verden. Oppdaget plutselig en masse fakler der jeg hadde vært før og shittet brix før jeg innså at det var samme verden. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jøss. Jeg gikk inn igjen i verden, og spawnet ca 10 blokker fra der jeg var da pcen slo seg av. Inventorien min var full også. Ikkje værst.. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jøss. Jeg gikk inn igjen i verden, og spawnet ca 10 blokker fra der jeg var da pcen slo seg av. Inventorien min var full også. Ikkje værst.. Kan kanskje være fordi at spillet lagrer seg selv vær gang du trykker ESC Lenke til kommentar
frds Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Prøvde å lage et skip igår Endret 21. mars 2011 av frds Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) 2 timer mining.. inventory full av gull, diamanter, kull og jern. Et øyeblikks uoppmerksomhet - og plopp i lavaen. Vet ikke om jeg skal grine eller le. Skulle bare nett ta 2 blokker til med gull før jeg satte kursen hjemover.. edit: Var vel nærmere 3 timer ja.. Endret 21. mars 2011 av cozmos Lenke til kommentar
soritas2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du kan bare fjærne NorMinecraft fra serverlisten din der oppe i førstepost, den er lagt ned. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 2 timer mining.. inventory full av gull, diamanter, kull og jern. Et øyeblikks uoppmerksomhet - og plopp i lavaen. Vet ikke om jeg skal grine eller le. Skulle bare nett ta 2 blokker til med gull før jeg satte kursen hjemover.. edit: Var vel nærmere 3 timer ja.. Mista 2 timer selv med mining. Det verste er at gruvene er nå tomme for ressurser og jeg må flytte på meg. Begge gangene døde jeg av å bli dytta ned i lava av slimes. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Savner servere hvor det ikke er så sykt ekstremt bebyggelse. Husker jeg var på en server der vi bytta til en ny og fersk world, det var digg det. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Savner servere hvor det ikke er så sykt ekstremt bebyggelse. Husker jeg var på en server der vi bytta til en ny og fersk world, det var digg det. Kommer vell ann på hva du definerer som ektrem bebyggelse, men ta en kikk innom mc.aaslan.net. Mappen er ikke så veldig bebygd, så håper den passer. Link i signaturen min Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hallo folkens. Meg og noen venner har jobbet iherdig de siste ukene med en Let's Play serie som jeg tror er verdt å sjekke ut! http://www.youtube.com/watch?v=57sGYh9zK70 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Vareide, du ruler. edit: Aw, forventet en "They are full of testosterone" da du snakket om blomstene. Endret 23. mars 2011 av Pokey Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Dritt, finner aldri kull, noen som vet om noen bra steder å finne det? har lett i masse huler under bakken og overalt, men finner aldri :-( Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Dritt, finner aldri kull, noen som vet om noen bra steder å finne det? har lett i masse huler under bakken og overalt, men finner aldri :-( Lag charcoal istedet da vel Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan lage "kull" ved og brenne trær i ovner Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 http://www.minecraftwiki.net/wiki/Charcoal Lenke til kommentar
eiik Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fant denne i dag http://www.youtube.com/watch?v=k2rDbRUDkds&NR=1&feature=fvwp 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Har blitt postet her tidligere Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen som har vært på Cakecraft.us? Lyst til å finne en skikkelig bra RPG Server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå