claes Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Prøv selv, høyeste vanskelighetsgrad anbefales Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Haha. Men er det ikke sånn at spawn er på random sted der? Er jo ganske begrenset hvor du kan spawne på den seeden Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Men uansett kor gøy det er å spawne blokker ein vil ha, får ein ei mykje betre kjensle til slutt av å samle alt sjølv, og vite at ein har gjort ein innsats. Gleda er kortvarig om du med ein gong har tilgjengeleg det du må ha for å byggje eit stort prosjekt, og det er mykje vanskelegare å gå lei om du også må få tak i ting medan du bygger. Vel, noen ganger slipper man rett og slett opp for ting. Når jeg hadde lagt et flertall drager og enorme tårn med flere tusen stein, som jeg bla. har lagt ut bilder av her, hadde jeg stort sett fått tak i all ore i en omkrets på sikkert en halvtime eller noe sånt. Det var rett og slett ekstremt frustrerende og måtte gå så langt bare for å få nye ting. Jeg løste det med et helt tilbakestående stort system med jernbaner til en ny plass da, men uansett. Pluss at for noen er det bare skapergleden som er viktig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er utrolig morsomt å lage sin egen flate verden, plassere kister fulle av redstone, jernbanespor og byggemateriell for å utforske mulighetene man har i redstone. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 På hvilken måte kan man griefe ved å bruke en mod som tillater deg å fly / bevege deg fortere? Greit, jeg forstår det om PvP er enabled og at det da kan brukes til ganking, men ellers? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kappe av toppen på bygninger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) edit: Ah, I see. Still. Frustrerende. Jeg kan ikke spille multiplayer uten å lære meg å spille uten zombe's mod. Modden som har gjort at jeg spiller mer og oftere, siden jeg beveger meg raskt og kan fly. Endret 18. mars 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 På Hardwork er det mulighet for å bevege seg fort samt fly... Eneste baksiden er at man må være Vakt eller Stab ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Typisk. Nei, sikkert like greit å holde seg til single player da. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 kul ny mob som vil komme i beta 1.4 http://www.youtube.com/watch?v=c9Lp9p5yjuo håper ulvene dreper zombier også :o Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Liker ikke ulvene/hundene :/ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 lillebror joinet akkurat nå thorcraft.no han får sånn at han faller. hele tiden... vi har prøvd relogg, pc relogg og alt! tips? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 sett fog til minimum, slik at du bruker minst mulig ressurser Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 lillebror joinet akkurat nå thorcraft.no han får sånn at han faller. hele tiden... vi har prøvd relogg, pc relogg og alt! tips? Sett java-prosessen til høy prioritet i oppgavebehandling. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Noen som har vært borti denne feilmeldingen før: [WARNING] Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded? Denne meldinga kommer hver gang jeg joiner serveren i følge admin. Sletta playerfila mi på servern og da funka det bedre ei lita stund før det var samme greia igjen. Reinstallerte java, og minecraft uten noen effekt. Restarta pc'n og da funka det fint noen timer, før det igjen i dag er helt bugga. Alt lagger sinnsykt på servern fra mitt perspektiv, sola står bare å hakker frem og tilbake på himmelen og blokker jeg fjerner hopper tilbake igjen, samt blokker jeg plasserer forsvinner. Forslag? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Spørsmål om servere tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1296237 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tja, men det har seg slik at problemet later til å ligge hos meg. Alt er helt fint frem til jeg joiner og servern blir helt mongo. Logger jeg ut igjen, så er alt ok. Har lest mye frem og tilbake, og mange sier at man må sjekke at "internet time" er i orden. Sjekka dette i går flere ganger, og jeg får connecta og klokkeslett tilbake. Prøvde bare en gang til nå for å sjekke, og da får jeg error. Spilte nettopp, og da var alt merkelig slik jeg beskrev. Så det virker som jeg har tidvise feil med å synkronisere med time.windows.com som synkroniserer klokka, og da blir servern helt mongo når jeg joiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå