Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei jeg fikk beskje fra min fetter og komme hit og be om jeg kan komme på din server.

mitt navn: xrnibor

fetter: iSdtea

Jeg vet ikke hvilken server du prøver å komme inn på, men dette er tråden for generell minecraft prat. Sjekk førsteposten for link til de forskjellige serverene :)

Lenke til kommentar

Er invedit ulovelig på noen måter?

Ca like ulovlig som juksekoder til andre spill. Ca.

Spill Minecraft slik at du har det gøy. Du kan jo si at å spille på Peaceful eller med F3 på hele tiden er juks.

Jeg mener at dersom det gjør at man har det gøy så er det ikke juks. Det er jo ikke slik at man får poeng og "kommer langt" i spillet.

Det blir det samme som om man har en lego dispenser som gir deg nøyaktig den blokken du trenger, uten at du må lete gjennom tre fulle esker med lego først. Noen mener det er juks, og andre mener det er greit.

Det er jo ikke alle som ønsker å bruke to-tre timer på å hakke frem nok jern til å lage en bygning av jern når de egentlig har inspirasjon til å lage en episk konstruksjon.

Spill Minecraft slik at du har det mest gøy. Ingen kan dømme deg for det.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Men uansett kor gøy det er å spawne blokker ein vil ha, får ein ei mykje betre kjensle til slutt av å samle alt sjølv, og vite at ein har gjort ein innsats.

Gleda er kortvarig om du med ein gong har tilgjengeleg det du må ha for å byggje eit stort prosjekt, og det er mykje vanskelegare å gå lei om du også må få tak i ting medan du bygger.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Det er veldig sant. Jeg skal innrømme at jeg har brukt INVedit selv, men aldri til blokker, men heller til verktøy. F.eks diamanthakker med -32567 i damage, som gjør at de får vanlig antall bruk + 32567 bruk til. En av de få tingene som irriterer meg er nemlig at verktøy går i stykker så fort.

Lenke til kommentar

Det er veldig sant. Jeg skal innrømme at jeg har brukt INVedit selv, men aldri til blokker, men heller til verktøy. F.eks diamanthakker med -32567 i damage, som gjør at de får vanlig antall bruk + 32567 bruk til. En av de få tingene som irriterer meg er nemlig at verktøy går i stykker så fort.

Om du først skal skifte på "damage", er det vel like greit å bruke en gulløks?

Lenke til kommentar

Ang. åpning av porter

Vi har fått flere tilbakemeldinger om at spørsmål om åpning av porter tidvis flommer over i denne tråden og dermed ødelegger for alle andre som ønsker å bruke den. Det er derfor en fordel om dere det gjelder heller oppretter egne tråder for slike spørsmål da de strengt tatt ikke har noe med spillet å gjøre.

Mitt forslag er at dere poster her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=61

Videre spørsmål om port forwarding/åpning av porter kan bli slettet uten varsel.

*host*

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...