claes Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Om zombien var innestengt i en gitterboks, så spiller han på peaceful, alså ingen fiender om natten. Det har ingen sammenheng, det som er "innestengt" i gitterboksen (mob spawneren) viser bare hva slags mob spawner det er. Gris, skeleton eller zombie, og er lik uansett hvilken vanskelighetsgrad det er. Men som du sier, så spawner det ingen på natten på peaceful (noe som forøvrig også er "feil", da det har med mørket og ikke at det er natt) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Okey , mørket , ikke natt. Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ekte minecraft inspirerte sauer 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Minecraft isn't what it used to be. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 dere må bare se denne videonen Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Håper noen gjenskaper Innsmouth fra cthulhu dark corners of the earth. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Siste jeg har gjort:http://www.youtube.com/watch?v=pkTEa42TlYc puh, beynner og bli dritlei!! spørs om ikke jeg må ha hjelp ettervært. vet ikke om jeg gidder og fullføre resten. zzzzzzzzzzzzz hengedrita når jeg skreiv dette^^ jeg er ikke lei, skal ikke ha hjelp og jeg skal fullføre resten :!: Endret 12. mars 2011 av MittParadoX 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 woo, ferdig med enda et shrine i sirkelen min \o/ Fronten, tatt gå gresset som tilhører slottet: 3 bilder til i spoiler =) Fronten om natta: Inngangen og litt av innsiden: Baksiden, ser såvidt slottet i bakgrunn: 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Stilig, arthoz! Kommer gjerne bortom og ser på den litt seinere : D Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Manna meg opp til å spille igjen etter å ha blitt dytti ned i lava av en slime og mista en times mining. Så blir jeg pinadø dytte ut i lava igjen. Enda en time bortkastet... Bah. Tror jeg tar en lang pause fra minecraft nå. 1 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er Minecraft.net nede for noen andre også? Får ikke kobla til. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Et tips er å ha både gamle og nye klienten. I blant så virker det for den ene selv om den andre ikke vil. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Enten det, eller å bruke klienten på minecraft.net Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er invedit ulovelig på noen måter? Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Noen som har en ide hva jeg kan lage? Holdte på med en stor versjon av en ku, men det ble faen meg så kjedelig. Ideer? Helst noe impressive som foreksempel forskjellige steder på ett spill eller noe slikt. (Stormwind, Ironforge, Deep Desert, De_Dust2 etc.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå