Lange Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Sa ikke notch at login serveren er nå separat fra de andre serverne...? Merkelig hvordan den er like mye nede som før. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vareide har gløymt oss, trur ikkje han har posta denne videoen her. http://www.youtube.com/watch?v=HR8hdSM1Fa8 2 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Simon <3 two word... Absolutely FANTASTIC! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Sitter og hører på Shaft#23 akkurat nå faktisk Har ikke spillt mc på lenge, men fikk lyst til å eksperimentere litt med seeds, siden de snakket om gargamel og slikt. Prøvde med "gruvekraft" som seed, og det ble ganske kult Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 ...made it through the shaft. Fytti h... så lenge det varte. Visste ikke at det gikk an å ha så lange videoer på youtube. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) den var jo nesten like lang som en god film fun tho Endret 10. mars 2011 av Cryztek Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Men hadde det ikke vært kult og samle et lag for og lage rollespill av minecraft akuratt som shadowhs of ispaphel beklager for jeg ikke kan skrive riktig rp-server. Google it. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har et problem med minecraft, clienten blir svart etter jeg har trykket login. Har windows 7 hvis det kan være til noe hjelp! Skal jeg lage en egen tråd om dette eller kan noen hjelpe meg her inne? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Oppdater din versjon av java Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har et problem med minecraft, clienten blir svart etter jeg har trykket login. Har windows 7 hvis det kan være til noe hjelp! Skal jeg lage en egen tråd om dette eller kan noen hjelpe meg her inne? Har du prøvd og modde? Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har avinstallert java 4-5 ganger, restartet pcen. Prøvdt og slette alt inni .minecraft mappa. Lastet ned clienten på nytt, prøvdt den gamle. Det funket mandag og tirsdag etter jeg restartat pcen min. Jeg formanterte pcen før dette skjedde og da virker det ikke lengre, kanskje jeg mangler et program? Har installert nyeste java og adobe flashplayer. @Byxxi Jeg la inn en mod som gjør at jeg kan fly og se igjenom veggen. Men det funket jo fint ingame helt til jeg formanterte pcen. --------------------------------------------------------------------------- Skremmende at jeg har brukt mer tid på minecraft en bc2 og black ops Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Gå inn i minecraft.jar igjen og se etter om du har slette meta-inf Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Vet ikke om jeg skal poste dette i denne eller server tråden. Men hvordan får man helt flatt map slik at man kan bygge hva man føler for? Og er det en lettere måte å skaffe blokker enn INVedit? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er det noen måte og få minecraft vinduet i 1280x720? det hadde gjort frapsinga litt enklere Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 F11 mens du spiller og den går i full skjerm. Sett skrivebordsoppløsningen til 1280 720 først så går det. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 en venn av meg fant et skatte kammer i dag.. var hos han. det var en boks med en liten zombie oppi har noen andre sitt det.. ahh helte på å gleme at det var boxer med ting oppi der Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Høres ut som en Mob Spawner Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er en Dungeon han fant Om zombien var innestengt i en gitterboks, så spiller han på peaceful, alså ingen fiender om natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå