Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist har jeg peiling, og ty til personangrep - pga at du blir sur er jo bare idiotisk. Faktumet er at minecraft er ganske ustabilt nå for tiden, og at en liten endring i serverparken - kunne hjulpet. Er faen ikke bare jeg som har problemer med det - flere også. Samfunn har heller ikke bruk for slike som deg Pokey, så da er vi vell i samme båt ? ;) Tenk å bli så sinna pågrunn av at jeg påpeker at betaen er langt dårligere enn alphaen. Eneste problemet under Alphaen var stortsett bare at hvis du gjorde skjermen større - kunne du få BSOD. Nå, krasjer det f.eks om du har skjermen "stor" og grafikk på far. Det kan iallefall det noen ganger. Det er enten alt, eller ingenting. Plagsomt å spille slikt.

En må da få lov å bli irritert når både betaen, samt "serverne" er såpass ustabil for tiden. Det å kalle meg "avskum" også videre, samt dere som plusser det - blir for dumt.

Og jo vist har jeg peiling, flere enn jeg har peiling på at minecraft er nokså ustabilt for tiden. Så Pokey, hopp i saltstraumen.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Notch kan jo faen meg kjøpe bedre servere snart.Griske feite jævel. Fuck you.

om du ikke klarer deg uten minecraft litt av og til, så har du et stort problem....... om du må dele det med resten av oss, har du ett større problem. neste gang så ikke legg ut her at du er forbanna. du oppnår ingenting med det (untatt at vi synes du er dust)

uten notch så hadde ikke minecraft blitt lagd, hva hadde du gjort da?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...