Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Og det gjør at betaen er dårligere? Flere spillere? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hah, nei men jeg tror det er det han mener. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, det tror jeg og. Syns det rett og slett blir for dumt, men det er vel opp til han og bedømme Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vist har jeg peiling, og ty til personangrep - pga at du blir sur er jo bare idiotisk. Faktumet er at minecraft er ganske ustabilt nå for tiden, og at en liten endring i serverparken - kunne hjulpet. Er faen ikke bare jeg som har problemer med det - flere også. Samfunn har heller ikke bruk for slike som deg Pokey, så da er vi vell i samme båt ? Tenk å bli så sinna pågrunn av at jeg påpeker at betaen er langt dårligere enn alphaen. Eneste problemet under Alphaen var stortsett bare at hvis du gjorde skjermen større - kunne du få BSOD. Nå, krasjer det f.eks om du har skjermen "stor" og grafikk på far. Det kan iallefall det noen ganger. Det er enten alt, eller ingenting. Plagsomt å spille slikt. En må da få lov å bli irritert når både betaen, samt "serverne" er såpass ustabil for tiden. Det å kalle meg "avskum" også videre, samt dere som plusser det - blir for dumt. Og jo vist har jeg peiling, flere enn jeg har peiling på at minecraft er nokså ustabilt for tiden. Så Pokey, hopp i saltstraumen. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg svelemoe Skrevet 6. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Det er vel ikkje dine meiningar om alpha og beta vi reagerer på, men at du kallar Notch, ein mann som har sagt opp jobben sin for å arbeide hardt for å gi deg eit best mogleg spel, ein "feit grisk jævel" og "fuck you". Edit: om det ikkje skulle vere klart: du oppførte deg som ein frekk dritunge, som prøver å kverulere vekk fokuset frå ditt meiningslause og barnslege personangrep mot notch. Endret 9. mars 2011 av svelemoe 13 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grunnen til at serverene er mye nede for tiden er vel det at hele Mojang er i Statene. 2 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Notch kan jo faen meg kjøpe bedre servere snart.Griske feite jævel. Fuck you. om du ikke klarer deg uten minecraft litt av og til, så har du et stort problem....... om du må dele det med resten av oss, har du ett større problem. neste gang så ikke legg ut her at du er forbanna. du oppnår ingenting med det (untatt at vi synes du er dust) uten notch så hadde ikke minecraft blitt lagd, hva hadde du gjort da? 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spilt andre spill. Jeg spiller ikke så mye minecraft Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spilt andre spill. Jeg spiller ikke så mye minecraft Så hva er da problemet? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 At det er ustabilt. Det er ijke slik at jeg vurderer selvmord pga det. Men deter litt som om en hadde kjøpt en ferrari. Kult å kjøre, underholdningsverdi, og rask og pen. Eneste er, er at nøklene til bilen forsvinner ganske ofte;P Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 jeg elsker minecraft om du sier noe negativt om minecraft så dreper jeg deg med en loff (ikke på ekte) 3 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om du kjøper en halvferdig ferrari kan du ikke forvente at den virker hele tiden 7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om du kjøper en halvferdig ferrari kan du ikke forvente at den virker hele tiden Jepp, for det er nettop det du har gjort Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Om du kjøper en halvferdig ferrari kan du ikke forvente at den virker hele tiden Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 hehe, fant real life creeper 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Men hadde det ikke vært kult og samle et lag for og lage rollespill av minecraft akuratt som shadowhs of ispaphel beklager for jeg ikke kan skrive riktig Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Er det bare meg eller er nettsia nede? Funker ikke her :S Hadde tenkt til å muligens kjøpe det, men neida :S Endret 9. mars 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Serverene til minecraft er nede for øyeblikket av en ukjent grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå