Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Notch kan jo faen meg kjøpe bedre servere snart. Griske feite jævel. Fuck you.

 

Kan du holde kjeft og tenkje deg om før du snakkar?

Er lei av å sjå slike innlegg frå deg der du framstår som ein komplett idiot.

Think, then post. Ikkje omvendt.

Tenke meg om? Er jo fakta at han, eller mojang enda ikke har klart å kjøpe ordentlige servere - da minecraft er nede flere ganger per dag. Det er ganske irriterende, dem gidder jo ikke kjøpe nye servere. Er det rart en kaller han en idiot da? Og ja, jeg kunne gjort det mye bedre enn Notch jeg når det gjelder servere. Da er han grisk, når han ikke klarer å fikse bedre servere.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

spillet er i beta, du har ingen rett til og klage.

 

"jeg kunne gjort det mye bedre enn Notch jeg når det gjelder servere. Da er han grisk, når han ikke klarer å fikse bedre servere. "

 

lurer på hvorfor det er han som sitter med ræva full av millioner og ikke deg siden du er så dreven :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

At spillet er i beta, har jo ingenting, whatsoever med serverene til Mojang å gjøre. Og ja, hadde jeg hatt så mye penger - hadde jeg skaffet et ordentlig serversystem. Er jo ikke bare jeg som klager på dette, mange andre synes også det er irriterende - at minecraft er nede nesten hele tiden. Angående betaen, betaen er jo verre enn Alpha.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Dere skjønner enda ikke hva jeg mener? Serverne Mojang har - klarer jo faen ikke å ha spillere på nesten. Krasjer hele tiden nesten! Selve spillet er i beta, JA. Men, serverene har jo ingenting whatsoever med det å gjøre. Og betaen, krasjer jo enda mer enn alpha versjonen.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Det har jo ALT Med det å gjøre! Det kjøres jo server-software, som må sammerbeide med spillet! Notch har selv sagt at spillet ikke er i nærheten av ferdig, og ikke vil si det før det ER FERDIG. Det er mer "Du kan forhåndsbetale til det blir ferdig, men får følge utviklingen".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere skjønner enda ikke hva jeg mener? Serverne Mojang har - klarer jo faen ikke å ha spillere på nesten. Krasjer hele tiden nesten! Selve spillet er i beta, JA. Men, serverene har jo ingenting whatsoever med det å gjøre. Og betaen, krasjer jo enda mer enn alpha versjonen.

 

Merkelig.

Har drevet og kost meg i hele helga uten problemer, uten om et par ganger i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...