Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan jo starte med denne. det er flere episoder.

 

edit: tips: se på youtube videoer og prøv selv med å lage egne ting (sånn jeg har lært det). du kan starte en ny bane og bruke invedit for å få redstone og det du trenger for å prøve hvrdan ting funker.

Endret av D02
Lenke til kommentar

Det blir dårlig FPS fordi det er i java og krever utrulig mykje av prosessoren.

Det er mulig å spele ALLE spel utan å betale, men piratkopiering av billige indiespel er lavmål deluxe.

 

Helt enig med deg i prinsippet, men hvorfor forandrer det på saken at det er et indiespill?

Lenke til kommentar

heey:)

Pjatte her:D

 

Jeg plages med og legge inn en texturepack på minecraft, altså den heter jolicraft, problemet er at jeg har en Macbook pro, så har ikke mye erfaring med denne maskinen. Har strevd ganske lenge med og få det til men er klin umulig.

 

Så om noen kunne vise meg Via teamviewer eller lage en video om hvordan så hadde det vert suupeeeert!!

 

-Mvh Pjatte

Lenke til kommentar

Fant et noe utdatert bilde, men det burde gjøre susen. Jeg har windows selv, så kan ikke hjelpe deg om det er feil.

Bilde

 

Under minecraft mappen bør det være en undermappe som heter texturepacks, og der plasserer du .zip filen du har lastet ned med textures. Deretter åpner du minecraft, og bytter pack i "mods and texture packs" eller hva det heter

Lenke til kommentar

Hmm, fant nettopp en portal ikke så langt fra basen min som må ha spontan spawnet? For jeg har garantert ikke bygget den..

837488.jpeg

 

Dersom du går inn i den kommer du til stedet du selv har bygget en portal i the nether. Grublet på dette lenge på halloween fordi jeg shat brix da det var en masse portaler rundt om kring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...