Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

hehe, brukte give ja. Sitter bare å leker med det atm. Starter nok skikkelig etterhvert.

Prøvde å få lime wool med give. men fikk det ikke til.

Bukkit? Eg brukte ein plugin, voxelsniper, for diverse tull. Ein kan "teikne" i minecraft, og stille inn blocktype, blockdata(ullfargar, orientering på faklar osv), brush size, og mykje meir. Google voxelsniper for å finne den på bukkitforumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen kule Lets Play serier de følger med på? Synes sånne serier er helt ok underholdning men orker ikke å hive meg uti den store jungelen med dårlige serier for å finne noen gullkorn. Følger vel med på Coen og Seananners samt Myselfoverwhelmed, men det er vel de eneste også. Noen som har forslag?

Lenke til kommentar

Noen som har noen kule Lets Play serier de følger med på? Synes sånne serier er helt ok underholdning men orker ikke å hive meg uti den store jungelen med dårlige serier for å finne noen gullkorn. Følger vel med på Coen og Seananners samt Myselfoverwhelmed, men det er vel de eneste også. Noen som har forslag?

Alt du trenger er Yogscast! Denne serien utvikler seg til å bli en helt vill RP story, pluss at Simon er hysterisk morsom!

v=4UdEFmxRmNEhttp://www.youtube.com/watch?v=4UdEFmxRmNE

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er tungvindt enn så lenge.

Du må gi deg kaktus og bonemeal.

Så må du steke/koke/varme kaktusen i furnace for å få dyes, så blande dette med bonemeal.

(Vist jeg husker rett i farta!)

evnt bare /i 35:5, ikke noe tungvindt her i gården =)

Har du fått det til å fungere?

Lenke til kommentar

Til dere som faktisk har peiling på java / koding etc:

Er det (teoretisk) mulig å få delt opp standardblokkene i 4? Er det mulig i dagens engine?

Ikke en umulighet det, har faktisk tenkt på det selv. Men dessverre så kan jeg ikke java koding. Kan ikke compile en gang :p

Lenke til kommentar

Alt du trenger er Yogscast! Denne serien utvikler seg til å bli en helt vill RP story, pluss at Simon er hysterisk morsom!

v=4UdEFmxRmNEhttp://www.youtube.com/watch?v=4UdEFmxRmNE

Den ene stemmen høres ut som en av de fra den britiske serien "The Inbetweeners"

Foresten, har en server, satt opp en MC dedi på den, noen som har lyst å starte noe? Send en PM eventuelt.

Endret av Acershiet
Lenke til kommentar

Noen som vet ossen jeg får fiksa Redstone på texturepacken etter 1.3 updaten??

Jepp, du bare henter rødsteinteksturene fra den originale terrain.png fila til teksturpakkens og voilá!

Hjelper ikke.

post-138102-0-07526900-1298669854_thumb.png

Prøv denne. Den må renames. Jeg la til den nye rødsteinteksturen, den er hvit og ikke lett å se.

post-55699-0-03429000-1298672748_thumb.png

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...