D02 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) servern funker ikke :/ funker nå, men er det lov til å lage sitt egene ting der? hvis ikke tar jeg den bort nå. Endret 16. august 2010 av D02 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Kjem meg ikkje inn på serveren din thiscoulbeanyone :O Skjermen blei svart når eg spelte, og no får eg berre unknown host Edit: kom meg inn der, rett til ein backup :S Endret 16. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Der gikk MC i svart igjen... Da tar jeg kvelden... skal jo på skolebenken igjen i morra... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 litt rart det der at dere detter ut. dere litt vanskelig for meg å holde styr på om dere detter ut eller går ut også. dere får legge meg til på msn om dere vil så kan jeg restarte serveren når slikt skjer. pm om det er interesant. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 45: 52: Kva skal brukast til sky-oasen? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 hva har skjed? kommer bare inn på en prvat når jeg trykker på linken på forje side. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) nå funker den edit: funnker innemellom. (er lnken på forje side helt nederst) kan noen sende en ny link til den som funker? Endret 16. august 2010 av D02 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 må spørre han som la den ut. har ingentingen med den serveren å gjøre i det hele tatt, så får desverre ikke til å hjelpe deg :/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Brua mi på serveren til thiscouldbeanyone Fekk litt hjelp den siste dele, og den enorme sirkelen i lufta var eit stort samarbeidsprosjekt. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 kan jeg få link til den serveren? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) nå funker den edit: funnker innemellom. (er lnken på forje side helt nederst) Serveren var nede en liten stund i dag på grunn av endringer. Nå er nytt map på plass (digert) og alle gamle byggverk vil bli portet over til det nye mappet i løpet av uken. Linken er den samme (link). For alle nye spillere, husk at dette er en såkalt "free build"-server, dvs en server der man bare kan bygge ting og som bruker gratisversjonen av spillet (krever gratis brukerkonto på www.minecraft.net). De andre serverene i denne tråden krever at man har betalt for fullversjonen av spillet. Endret 20. august 2010 av fargoth Lenke til kommentar
D02 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 nå er det et party område med tic tac toe. som jeg og to andre lagde: ).hva synnes dere? (gratis serven) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Brua mi på serveren til thiscouldbeanyone Fekk litt hjelp den siste dele, og den enorme sirkelen i lufta var eit stort samarbeidsprosjekt. Hvordan får dere tak i så mye stein? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) vi er de kuleste gutta i gata vettu edit: når de andre er på ferie Endret 17. august 2010 av thiscouldbeanyone 2 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Herregud så avhengighetsskapende spillet er! Lasta ned spillet igår (torrent) siden spillet på minecraft.net funka ikke her. Men nå overfører jeg 80,- til Paypal så jeg får kjøpt det. Nyter alltid ting bedre når jeg har kjøpt det. Tror jeg satt 8 timer med det i går. :O Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Brua mi på serveren til thiscouldbeanyone Fekk litt hjelp den siste dele, og den enorme sirkelen i lufta var eit stort samarbeidsprosjekt. Hvordan får dere tak i så mye stein? Serveren kjører en versjon som gjør at du kan skrive "!kits" i chatten. Da vil serveren liste opp alle tilgjenglige kits du kan velge mellom. eks. "Server says: Available kits <start> <pro> <byggestein> osv!" Da kan du bare skrive "!kit byggestein" , så vil du få akkurat byggestein Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er litt juks då Men utan verken mobs eller natt/dag er det nesten ikkje vits i å spele det "skikkeleg". Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 nja, både og. Det finnes servere som spiller mer RP, hvor alt skal være ekte. Altså helt likt som i singelplayeren. Så har du servere som gir deg alt du trenger for at vi skal kunne leke oss slik vi vil. Jeg personlig er mest fan av sistnevnte. Bygg, bygg og mere bygg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan du få opp serveren din bmund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå