Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Korrekt! Har man ikke råd til minecraft, så kan man la vær å spille. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Og du oppfordrer til piratvirksomhet når du har en server som lar pirater få spille online. Jeg dreper ikke pedofile jeg ser på gata. Oppfordrer jeg da til pedofili? 2 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Og du oppfordrer til piratvirksomhet når du har en server som lar pirater få spille online. Jeg dreper ikke pedofile jeg ser på gata. Oppfordrer jeg da til pedofili? Åssen eksempel er det? Altså man oppfordrer til prostitusjon hvis man åpner et bordell som tilbyr horer. Men kan vi please holde denne saken ute av Den Store Minecraft tråden? Endret 24. februar 2011 av DagensDag 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Et bordell er laget for horer. Minecraft er ikke laget for pirater. Ei heller serveren hans, han bare lar de spille der. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bordellet er laget for kundene. Om han lar de spille der får være det samme, men han kan bare drite i å reklamere for det her inne. Og du! Ja du kan slutte å krangle og kverulere. Grunnen til at vi hisser oss opp er at dette spillet er billig, lett å bruke og mye moro så vi ser ingen grunn til at NOEN skal laste det ned. I posten hans så oppfordrer han folk til å faktisk laste ned siden han tilbyr et tilbud om å spille online, noe som faktisk kan gjøre at folk blåser i å kjøpe spillet siden de får det samme. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Han har serveren oppe PGA en venn av han er pirat. Så du tar feil der pokey! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke relevant på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan/hvorfor er det ikke det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Mine andre dag med Minecraft. Sikkert blitt gjort utallige tusener av ganger før, men here it goes. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Din andre dag på minecraft og du ødelegger morroa ved å (miss)bruke /give ? Jeg ville heller bygd den med løv (ID:18) Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 hvordan har du fått så mange diamanter på 2 dager? :O Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Feil farge, android må jo være grønn! Vi laget en slik i Pixelparken på Hardwork serveren før Wool farge kom i leaves Tru det er mulig å sjå den på kartet Endret 24. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Eller så kunne du brukt limewool Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Stemmer det at vi har fått farget ull. Begynner tydligvis å bli gammel nå ja! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Reklamasjon! Norcraft! On topic, nå som du kan lage ekstra mange verdener så kan man jo ha flere hvor man spiller seriøst og andre hvor du spawner blokker og leker deg litt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 On topic, nå som du kan lage ekstra mange verdener så kan man jo ha flere hvor man spiller seriøst og andre hvor du spawner blokker og leker deg litt. tja, spørs hvordan du vil serverloaden skal være. Kan likegreit være og avskille dem helt eventuelt ordne world for eget PVP arena osv. Det finnes utrulig mange muligheter, men dette er selvsagt kun med bukkit og ikke mulig rein Minecraft server. Litt spent på hvortid notch fikser SP slik den kjøre lokal server istadenfor dagens løsning. Burde gi han mindre arbeid og mer tid for og utvikle mot SMP. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 hehe, brukte give ja. Sitter bare å leker med det atm. Starter nok skikkelig etterhvert. Prøvde å få lime wool med give. men fikk det ikke til. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er tungvindt enn så lenge. Du må gi deg kaktus og bonemeal. Så må du steke/koke/varme kaktusen i furnace for å få dyes, så blande dette med bonemeal. (Vist jeg husker rett i farta!) 2 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) tja, spørs hvordan du vil serverloaden skal være. Kan likegreit være og avskille dem helt eventuelt ordne world for eget PVP arena osv. Det finnes utrulig mange muligheter, men dette er selvsagt kun med bukkit og ikke mulig rein Minecraft server. Litt spent på hvortid notch fikser SP slik den kjøre lokal server istadenfor dagens løsning. Burde gi han mindre arbeid og mer tid for og utvikle mot SMP. Du er veldig på multiplayer. Det jeg mente var forskjellige save files, altså singleplayer. Er fullt klar over det med bukkit for å få til slike "ekstra" verdener i en server. Det som jeg digger med Minecraft er at mulighetene er endeløse. Gleder meg til folk virkelig får prosjekt på gang (mega store prosjekter!). Endret 24. februar 2011 av DagensDag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå