CapitalSheep Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som vet hva/hvem jeg refererer til hvis jeg sier Squishy? ? 4:30-6:50 Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jaja, macbook what ever. Går det ikke an å leve et normalt liv og ha macbook uten å bli rakket ned på? For dem med samme problemet, så fikset det seg ved å slette bin-folder. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det blir som å ha en rumpe i ansiktet og samtidig mene at andre skal ta en seriøst. 5 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg begynner å ble temmelig irritert pover "Can't connect to minecraft.net" meldinger. Det skjer alt for ofte. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg begynner å ble temmelig irritert pover "Can't connect to minecraft.net" meldinger. Det skjer alt for ofte. Bruker du den nye launcheren? Prøv den gamle, tror mange, ink. meg selv har fiksa det med den. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg begynner å ble temmelig irritert pover "Can't connect to minecraft.net" meldinger. Det skjer alt for ofte. Bruker du den nye launcheren? Prøv den gamle, tror mange, ink. meg selv har fiksa det med den. Kvar kan ein finne den? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Men det funket jo tidligere i dag :/ Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg begynner å ble temmelig irritert pover "Can't connect to minecraft.net" meldinger. Det skjer alt for ofte. Bruker du den nye launcheren? Prøv den gamle, tror mange, ink. meg selv har fiksa det med den. Kvar kan ein finne den? Vet ikke, selv fant jeg min i Trash mappa. Ellers er det garantert noen som har lasta den opp. Prøv google Men det funket jo tidligere i dag :/ Fungerte med blannede resultater for meg. Fant den gamle i Trash mappa, og da ble alt bra Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Notch kan jo løfte på den tjukke ræva si og kjøpe ordentlig serversystem nå. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det blir som å ha en rumpe i ansiktet og samtidig mene at andre skal ta en seriøst. Du vet at dr. House er en karakter konstruert for å speile en total mangel på sosial intelligens, kombinert med høy logisk intelligens? Jeg bare spør, siden du virker å ape etter stilen hans 2 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det blir som å ha en rumpe i ansiktet og samtidig mene at andre skal ta en seriøst. Du vet at dr. House er en karakter konstruert for å speile en total mangel på sosial intelligens, kombinert med høy logisk intelligens? Jeg bare spør, siden du virker å ape etter stilen hans Trodde det var Sheldon jeg... Notch har jo allerede prøvd både Amazon sine Cloud services, med dårlig hell. Vet ikke hva de er på nå, men det ser jo ut som om de har store problemer med å holde det oppe. Hvor mange logger på i timen, tror dere? Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tydeligvis for mange. Begynner å bli litt irritert over dette, men spiler altfor lite Minecraft for tiden til å bry meg. Forhåpentligvis så får vi et bedre system snart. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har aldri det problemet med hacka mincraft. Så kan du koble deg til serveren i signaturen min Fri bygg Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har aldri det problemet med hacka mincraft. Så kan du koble deg til serveren i signaturen min Fri bygg Tyven tyven skal du hete.... 8 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Har aldri det problemet med hacka mincraft. Så kan du koble deg til serveren i signaturen min Fri bygg Promotering av piratvare på diskusjon.no er ikke tillat. Rapportert. Om du ikke har råd til de stusselige 15€ spillet koster syntes jeg synd på deg Endret 24. februar 2011 av vesleengen 7 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Har aldri det problemet med hacka mincraft. Så kan du koble deg til serveren i signaturen min Fri bygg Tyven tyven skal du hete.... Vemm sa jeg ikke har betalt ? Har aldri det problemet med hacka mincraft. Så kan du koble deg til serveren i signaturen min Fri bygg Promotering av piratvare på diskusjon.no er ikke tillat. Rapportert. Jeg promoterer ingenting jeg forklarer hacka mincraft fungerer slik. først må du definere va jeg mener med hacka.. Og ja de 15 pundene har jeg råd til. Endret 24. februar 2011 av nesiory Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Du vet at dr. House er en karakter konstruert for å speile en total mangel på sosial intelligens, kombinert med høy logisk intelligens? Jeg bare spør, siden du virker å ape etter stilen hans House er et dårlig tv-program. Promotering av piratvare på diskusjon.no er ikke tillat. Rapportert. Du skriker vel også "personangrep" med en gang du ser et adjektiv? Endret 24. februar 2011 av Pokey 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg promoterer ingenting jeg forklarer hacka mincraft fungerer slik. først må du definere va jeg mener med hacka.. Og ja de 15 pundene har jeg råd til. Du promoterer ved å reklamere for server i din signatur i innlegget jeg siterer her. Har aldri det problemet med hacka mincraft. Så kan du koble deg til serveren i signaturen min Fri bygg Han skriver ikke hacka, han skriver piratvare. Og du oppfordrer til piratvirksomhet når du har en server som lar pirater få spille online. 1 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Minecraft av alle spill burde man klare å betale for. Så lite for så mange timer med potensial. Syns vi kan legge saken død. Holde oss til topic. Endret 24. februar 2011 av DagensDag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå