Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Okey, lastet ned .Jar filen. Får bare "can't connect to Minecraft.net".@ Fant også ut at jeg kun har versjon Beta 1.1 selv om jeg har lastet ned den nyeste fra Minecraft.net og trykket Force update. Prøv å slette alle filene i .minecraft/bin mappen. 1 Lenke til kommentar
Mollis123 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det funker for mac igjen, det funket ikke for meg i går på min macbook pro, men det er tydligvis fikset Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hjelpe meg så vakkert alt er med den nye "smooth lightning"-funksjonen! Endret 23. februar 2011 av Bastardo 1 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hmm, er det bare jeg som sliter fælt med slimes i den nye oppdateringa? Det spawner helt sinnsykt mye av de i hula, og jeg får ikke til å drepe de. Det eneste de dør av, eller deler seg opp i mindre slimes av, er lava og ikke noe annet. Er det bare jeg som er rar eller er det noe bug? Skal vel være mulig å ta livet av skiten. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hmm, er det bare jeg som sliter fælt med slimes i den nye oppdateringa? Det spawner helt sinnsykt mye av de i hula, og jeg får ikke til å drepe de. Det eneste de dør av, eller deler seg opp i mindre slimes av, er lava og ikke noe annet. Er det bare jeg som er rar eller er det noe bug? Skal vel være mulig å ta livet av skiten. Heldig du. Finner ikke noen, har kun funnet 2 stk. totalt siden jeg starta å spille MC. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Heldig? Det blir så mye at jeg ikke kommer meg ut døra igjen. Var sikkert minst 60stk uttafor det lille huset jeg har i gruva nå. Helt sinnsykt hvordan det formerer seg når jeg ikke klarer å ta livet av de. edit: hmm, møtte på en slime som snek seg opp, og den klarte jeg å drepe, men de på bedrock er umulig. Spesielt. Endret 23. februar 2011 av Brian Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Heldig? Det blir så mye at jeg ikke kommer meg ut døra igjen. Var sikkert minst 60stk uttafor det lille huset jeg har i gruva nå. Helt sinnsykt hvordan det formerer seg når jeg ikke klarer å ta livet av de. Heller 60 på en dag enn 2 på 6 måneder. Endret 23. februar 2011 av Dr. Weir Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som vet hvor mye delay man får av en NOT gate? Like mye eller mer i forhold til den nye repeater blocken? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tja, hva skal du gjøre med skiten da? Bure de inn i et glassbur kansje? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tja, hva skal du gjøre med skiten da? Bure de inn i et glassbur kansje? De er jo kule de Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, det er bare å komme å ta. Dette er det som kom frem etter 10 sek i gruva. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen andre som sliter med å logge inn? Det funket nå nettop Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som vet hva/hvem jeg refererer til hvis jeg sier Squishy? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som vet hva/hvem jeg refererer til hvis jeg sier Squishy? Jeg googlet det og fikk opp denne: 4 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som vet hva/hvem jeg refererer til hvis jeg sier Squishy? ? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Great, "can't connect to minecraft.net" uansett kva eg gjer. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Må man laste ned minecraft.exe fra minecraft.net for å få nye lancheren? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Great, "can't connect to minecraft.net" uansett kva eg gjer. Jeg anbefaler att du bruker den gamle da den nye er helt teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå