3rl3nd Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Merkelig at du har sett den for "lenge siden" når den ble lastet opp nå nettopp. tja..... lenge å lenge... så den på søndag Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Merkelig at du har sett den for "lenge siden" når den ble lastet opp nå nettopp. Jeg har faktisk sett den for en stund siden. Skal se om jeg finner link. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hinter dere til den greia som ble lastet opp her for noen sider tilbake? Den var bare på ett par minutter og kunne sikkert bli kalt for en trailer av noe slag. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Damn pokey, den der stumbla eg rundt forrige torsdag. Til og med Notch har posta om den. Tullete av Gamer.no å lokke med fantastiske nyheiter kl 21.00, for så å berre poste ein video som allereie har sirkulert i minecraft-samfunnet i fleire dagar. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Den 1 minutt lange videoen hadde link til fullversjonen i beskrivelsen. Så den selv i går så for meg ble net ikke noen stor nyhet Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Jaja ny oppdatering, men minecraft.net svarer ikke... GREAT Edit: Nå funker det! Endret 22. februar 2011 av Snasent Lenke til kommentar
Mollis123 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Minecraft kræsjer når jeg prøver å lage en ny verden etter oppdateringen til v1.3, er det noen andre som også har det problemet? Det fungerte helt greit før jeg oppdaterte, så derfor lurer jeg på om det bare er jeg som sliter eller flere. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Avien's Texture Pack 1.3 - You're sleepin' on this. Changelog: - Changed version name, to follow Minecraft version. - Added Notch's new blocks. - Added "Wildgrass mod" textures (not sure if necessary anymore). - Snow is whiter. - Blue wool is bluer, red is redder, white is whiter and so on. I think all colours add a little extra pinch right now! - Added proper pink, instead of light red. - New lapis lazuli block, you guys like it? ATP for Minecraft v1.3 - You're sleepin on this.zip Endret 22. februar 2011 av Avien 2 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hah, og jeg som installerte betterlights modden igår. :!: Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hah, og jeg som installerte betterlights modden igår. Det gjorde faktisk jeg også Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ny server oppe og går. Noen spm gidder og legge den til ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299695&st=0#entry16977578 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Feilpost Endret 23. februar 2011 av Byxxi Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fin dokumentar som jeg så i dag tidlig på gamer.no. Kult å se hvor ting har gått for Notch + informasjon om de som jobber med dette kule spillet. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bare jeg som får "Login Failed". Igår fikk jeg enten "Can't connect" eller "User not premium"... Blir oppgitt. Bruker Macbook. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bare jeg som får "Login Failed". Igår fikk jeg enten "Can't connect" eller "User not premium"... Blir oppgitt. Bruker Macbook. Har du lastet ned den nyeste exe filen? http://www.minecraft.net/download/Minecraft.exe?v=1298457698513 Har du prøvd og lukket Minecraft vinduet og reloget? Som oftes er det database feil eller mye trafikk som er skyldig. Blir ikke user Not Premium fikset løp av dagen kan du skrive en epost til: [email protected] Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 .Exe fungerer dessverre ikke på Mac, og det virker ikke som at klienten til Mac er oppdatert. Men fikk samme error på min Windows. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Leste faktisk ikke det var macbook du brukte. Kan si at Windows fungere smertefritt her og linux versionen. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 .Exe fungerer dessverre ikke på Mac, og det virker ikke som at klienten til Mac er oppdatert. Men fikk samme error på min Windows. Last ned .jar filen som ligger under linux. Er usikker om mac kan kjøre .jar filer ,men windows og linux kan det. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Okey, lastet ned .Jar filen. Får bare "can't connect to Minecraft.net".@ Fant også ut at jeg kun har versjon Beta 1.1 selv om jeg har lastet ned den nyeste fra Minecraft.net og trykket Force update. Endret 23. februar 2011 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bruker Macbook. Og du er overrasket over feil? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå