Populært innlegg Vareide Skrevet 20. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2011 Håper dere liker den =) http://www.youtube.com/watch?v=nOO2x7JYuIU 10 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 rått som alltid! Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det bare meg som har lyst og lage Diskusjon.no`s ultimate minecraft guide ? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det bare meg som har lyst og lage Diskusjon.no`s ultimate minecraft guide ? Kunne sikkert vært med å bidratt litt jeg. Send pm om du er intr i hjelp! Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Den nye minecraft launcheren har blitt "leaked" Direkte nedlasting av launcher notch sin twitter Om du vil teste launcheren legger du den bare i bin mappen til minecraft, og starter MinecraftLauncher.jar Det er vel ikke akkurat en lekkasje når utvikleren selv gjør den tilgjengelig? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 La du merke til hermetegnene? Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 http://www.gametrailers.com/video/documentary-hd-minecraft/710788 Dokumentar om Mojang, Minecraft og Notch 2 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Okei samletråden er startet... Kan dere skrive tips triks instrukser på hvordan gjøre ting som mods osv.. ? Trenger virkelig stoff til siden link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299405 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har bygget en liten fyr, Bob heter han. Mangler bare interiøret så blir det bra Med og uten default textures: Gul var det jeg hadde mest av, så da ble det gul. Rød ull eller lasurstein hadde nok passet bedre. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Dokumentar om Mojang, Minecraft og Notch Nice one. Noen som gidder å stoppe bildet på der skjermen viser hva Minecraft 1.0 skal inneholde? Spoilers! Endret 21. februar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Dokumentar om Mojang, Minecraft og Notch Nice one. Noen som gidder å stoppe bildet på der skjermen viser hva Minecraft 1.0 skal inneholde? Spoilers! I accept the challenge Tenker du på det som står på den bærbare ved 12:00-13:00? Var det eneste jeg fant med noe slik, uansett her er en liste med det jeg kunne se: New Content Achivement tree New save format Mod API - Talk with Modders Friends list (Facebook & Twitter) Minecraft URL support Local server in single player Multi threaded generator Option for limited maps Creative mode Movie support Endret 22. februar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I got a problem. Alt står på bildet jeg legger ved. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I got a problem. Alt står på bildet jeg legger ved. http://getsatisfaction.com/mojang/topics/avg_says_minecraft_is_trojan Kort sagt er det en false-positives melding fra avg sitt antivirus. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I got a problem. Alt står på bildet jeg legger ved. Enkel løsning: Bytt ut AVG med Microsoft Security Essentials Som TJ sa, falsk positiv. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Minecraft får kanskje senger idag :o 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Minecraft får kanskje senger idag :o Sykt kult minecraft og meg i senga <3 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Når idag er det sagt at det kommer en update, siden du nevner idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå