Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hjelp, o store minecraftere. Jeg får en error når jeg launcher spillet. "Java Platform SE binary har sluttet å fungere". http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=17&t=170865 Noen idéer? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Prøv å avslutt noen programmer som bruker en del minne, som f.eks. browser og start det opp, Minecraft kan være veldig sær til tider på mengde ledig minne, langt fra alltid den er sånn også :\ Ellers kan du jo prøve å slette %appdata%\.minecraft og laste ned alt crap på nytt ;P Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 oppdatert til nyste java? fikk en ny update tidligere i kveld/ettermidag selv Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Har sitti og oversatt Minecraft i dag, si ifra viss dere finner noen skrive feil osv. Vet allerede om at jeg ikke har oversatt "Leggings" men jeg fant ikke noe godt norskt ord for det:S For og installere filen så åpner du Minecraft.jar og legg filen i lang mappen Last Ned Her Edit: Det er også noen ting jeg ikke finner ut av hvordan jeg skal oversette Endret 20. februar 2011 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) si ifra viss dere finner noen skrive feil Gi meg en eneste god grunn til å ville laste ned noe sånt makkverk. Endret 20. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 si ifra viss dere finner noen skrive feil Gi meg en eneste god grunn til å ville laste ned noe sånt makkverk. Trenger du noen grunn? Jeg lagde den egentlig til meg selv, men såp tenkte jeg at jeg skulle dele den her. Du MÅ jo ikke laste den ned. 3 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har sittet og oversettet Minecraft i dag. Si ifra hvis dere finner noen skrivefeil eller andre bugs. Vet allerede at jeg ikke har oversatt "Leggings", men jeg fant ikke noe som passet på norsk. For å installere filen så åpner du Minecraft.jar og legger filen i "lang" mappen. Last Ned Her Fant en del der ja Men hva skal du med MineCraft på norsk? Hvis du klarer å oversette den, så kan du vel lese engelsk? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Fant en del der ja Kan du si hvem det er? Og jeg mente skrive feil i oversettelsen. Men hva skal du med MineCraft på norsk? Hvis du klarer å oversette den, så kan du vel lese engelsk? Hadde ingen ting og gjøre Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 En del ord delings feil ihvertfall Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Fant en hel del orddelingsfeil. Du har jo ikke oversatt alt heller En del ord delings feil ihvertfall Du er ikke så god du heller ser jeg Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Prøv og last ned igjen nå, og som sagt så er det ikke alt jeg kan oversette. Endret 20. februar 2011 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 En del ord delings feil ihvertfall Du er ikke så god du heller ser jeg Ord-deling ville vært feil, så Claaaes brukte korrekt orddeling i den setningen Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det skrives orddelingsfeil. Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du er ikke så god du heller ser jeg 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det skrives orddelingsfeil. "ord deling" er fortsatt korrekt bruk av orddeling. Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er forresten en som allerede har oversatt Minecraft til norsk her http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?p=1955416#p1955416 Mangler dog den nyeste updaten Lenke til kommentar
Fish Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 @ Pokey: Mulig det, jeg er ikke verdens beste i rettskrivning jeg heller. Jeg mener bare at det blir feil å skrive "ord delings feil". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tror nok det var et bevisst valg å skrive det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå