Bladoman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg var oppe selv til han stengte serveren Lenke til kommentar
Erav Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) han bor i ungarn sa han. så sikkert en litt annen døgn rytme. vet ikke hvordan det er med tids forskjellen jeg? liker også at survival mode multiplayer er 'next action' http://www.toodledo.com/views/public.php?id=td4b49fbf9c05a0 Endret 16. august 2010 av Erav Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Meh... Store ubåter i vannet på rundt 150 blokker lengde har jeg laget selv før... tar ikke all verdens tid så lenge man har litt referanser... Svelemoe har alt gitt et godt grunnlag for en ubåt. Er utrolig mye fett man kan lage, men begrensningen vi har til nå i MP er mangel på fargede blokker Lenke til kommentar
Bladoman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vel, jeg står til disp, samme hva det skulle være... Har ikke noe imot "grinding", er rutinert fra MMoRPG's Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 thiscouldbeanyone / bmund har best server, 81.182.227.120 det er snakk om at det blir en enda bedre dedikert 24/7 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 jeg har et problem. når jeg starter spillet så kommer følgende melding. "failed to start Minecraft org.lwjgl.LWJGLE excption: pixel format not accelerated" hva er feil? på den dårlige pcen hos mamma funker det, men på min windows 7 pc som er under 1 år gammel funker det ikke på. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 jeg har et problem. når jeg starter spillet så kommer følgende melding. "failed to start Minecraft org.lwjgl.LWJGLE excption: pixel format not accelerated" hva er feil? på den dårlige pcen hos mamma funker det, men på min windows 7 pc som er under 1 år gammel funker det ikke på. noen som kan hjelpe? Prøv å oppdater skjermkort driveren din Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 jeg har et problem. når jeg starter spillet så kommer følgende melding. "failed to start Minecraft org.lwjgl.LWJGLE excption: pixel format not accelerated" hva er feil? på den dårlige pcen hos mamma funker det, men på min windows 7 pc som er under 1 år gammel funker det ikke på. noen som kan hjelpe? Prøv å oppdater skjermkort driveren din hvordan? takker for hjelpen Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 jeg har et problem. når jeg starter spillet så kommer følgende melding. "failed to start Minecraft org.lwjgl.LWJGLE excption: pixel format not accelerated" hva er feil? på den dårlige pcen hos mamma funker det, men på min windows 7 pc som er under 1 år gammel funker det ikke på. noen som kan hjelpe? Prøv å oppdater skjermkort driveren din hvordan? takker for hjelpen Kommer ann på om du har nvidia eller ati... men gå til hjemmesiden til en av de, og der skal det stå ganske greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 start-meny, kontrollpanel, legg til/fjern programmer. finn ATI / Nvidia / Intel Integrated Graphics eller liknende, fjern det, restart maskinen, gå til en av leverandørene og finn driver som passer modellen din (pc eller skjermkort), installer og restart maskinen igjen. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 jeg fant ut av problemet. bare oppdaterte pcen (sto at det var 1 viktig oppdateringer og 5 valgfrie så oppdaterte det. og nå funker det. takker for hjelpen Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 er 81.182.227.120 oppe? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Endelig!! jeg har endelig fått kjøpt det!! :D 2 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 thiscouldbeanyone / bmund har best server, 81.182.227.120 det er snakk om at det blir en enda bedre dedikert 24/7 meget hyggelig å høre + i boka og alt det der. siden jeg må ta strømmen når det passerer lynvær(noe som hender titt og ofte her ) endrer ip adressen min seg. den er nå 81.182.226.137 for den som lurte er vi i samme tidssone, men sikkert ikke i samme døgnrytme:P serveren er oppe fra og med ca nå og utover natten. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Begynte på ny world i går. Sjekk trehytta/basen min Endret 16. august 2010 av DevilFish 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Noen andre som har problemer med at mouse sens går 100X opp når man bruker verktøy? f.eks når jeg skal fjerne masse jord, blir det evig plagsomt. Prøvd å hente ned klient på nytt osv, men skjønner ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 får bare unknown host når jeg prøver å joine Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 får bare unknown host når jeg prøver å joine du er jo inne på serveren jo:P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Får man gunpowder av å drepe creepers? Har bygget et lite hus av jord med en liten hendig vollgrav rundt som er perfekt å lure de ned i. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg og "koggis" mekket til et norsk flagg. For de som vil inn å se så er det denne serveren vi spiller på. Endret 16. august 2010 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå