arthoz Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ordne en link fra førsteposten hadde vært konge om du kunne ordne, Kan du forresten ta tiden og sjekke hva server som egentlig er åpen i førsteposten? Hadde vert greit med en opprydding der Seconded, hadde vært fint om alle servere på lista var skrevet på samme måte og har samme linking også så det ser ryddigere ut på den måten for min del kan jeg tenke meg noe ala "[link til side/tråd]Servernavn[/link]: serveraddresse" i.e: Hardwork: mc.hardwork.no mc.griznah.net: mc.griznah.net Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Seconded, hadde vært fint om alle servere på lista var skrevet på samme måte og har samme linking også så det ser ryddigere ut på den måten for min del kan jeg tenke meg noe ala "[link til side/tråd]Servernavn[/link]: serveraddresse" i.e: Hardwork: mc.hardwork.no mc.griznah.net: mc.griznah.net Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Minecraft Server tråden Oh, the ord delings feil... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ordne en link fra førsteposten hadde vært konge om du kunne ordne, Kan du forresten ta tiden og sjekke hva server som egentlig er åpen i førsteposten? Hadde vert greit med en opprydding der Blir vel nødt til det snart.... får se om jeg får tiden imorgen Edit: Gjor det nå. Skrik ut om noe ble feil! Endret 8. februar 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Minecraft Server tråden Oh, the ord delings feil... Skal si jeg ikke tenkte over det kl 02 om natta. Skal få fikse det litt senere, har berre en del som skal skrive ferdig Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ordne en link fra førsteposten hadde vært konge om du kunne ordne, Kan du forresten ta tiden og sjekke hva server som egentlig er åpen i førsteposten? Hadde vert greit med en opprydding der Blir vel nødt til det snart.... får se om jeg får tiden imorgen Edit: Gjor det nå. Skrik ut om noe ble feil! Hyyyyl! Du fjerna mc.griznah.net, som selvsagt lever i beste velgående =) Edit: tråd for serveren: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257431 Endret 8. februar 2011 av arthoz Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skriiiik! Minecraft er ikkje 8-bits, du kan vel ikkje spele det på NES? Blir nok betre å skrive at det har grafikk inspirert av 8-bit spel, eller noko slikt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skriiiik! Minecraft er ikkje 8-bits, du kan vel ikkje spele det på NES? Blir nok betre å skrive at det har grafikk inspirert av 8-bit spel, eller noko slikt. Nei, er ikke 8 bit på noen måte. De fleste tenker jo på teksturene, men de er jo 16x16, så ikke i nærheten av å være noe 8 bit der nei. Eller, har jo 8 bit per fargekanal, men det har jo teksturene i Crysis også da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Man kan vel si at grafikken er 8(16?) bits-inspirert eller noe sånt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fant en glith :!: vis du endrer tiden en time frem så hogger du trær mye fortere og går fortere akuratt som wom client i minecraft classic Lenke til kommentar
Lange Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du er sikkert den første som har funnet den! 6 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hvordan lager jeg en jernbanestasjon med sporswitch? har nå laget en med 7 eller 8 spor tror jeg, Hvor jeg bruker switch, hvor jeg manuelt må ta ned på alle borsett fra 1. Hvordan bude jeg gjøre dette? (Så jeg slipper å ta de ned igjen manuelt) Endret 8. februar 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Kom dere bort fra huset mitt! Endret 8. februar 2011 av Romis Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skippy: Denne videoen tror jeg viser en mulig løsning på problemstillingen din: http://www.youtube.com/watch?v=AoOkh3nee2c Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Allright! Da var serveren min online med Hamachi. Fikk det ikke til å funke uten. To ting: Åssen resetter jeg serveren? Åssen kan jeg redusere laggen på serveren? Vi er tre stykker. To i Bergen og en i Nord-Norge. Kjøper nytt minne (Har vel ikke spesielt mye å si på serveren.. Ska kjøpe 6GIG.) Nytt nettverk er vel ikke å snakke om på en stund Speedtest: 25MS 5.12Mbps download 2.31Mbps upload Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nettlinjer er fort et problem, hadde selv med 1,5Mbps ut før og det lagga. Endte opp meg å bestille en VPS hos hetzner.com. Ellers går det fort mye minne, men jeg kjører helt fint 6-7 stykker samtidig på 2gb RAM. Den spiser da alt av de 1500mb RAM jeg har tildelt serveren, men jeg tror den fint klarer flere. Virker som den ikke er så flink til å rydde opp i minnet, eventuelt at den prefetcher mye av mappen el. CPU tror jeg heller ikke bør være noe stort problem, har som sagt en VPS med en kjerne. /proc/cpuinfo sier at den har en klokkefrekvens på 2,8ghz, men jeg har heller ikke noe dedikert CPU kraft. Uten å vite noe mer en posten din antar jeg at det er nettlinja. Vet ikke helt hvordan hamachi fungerer men det kan også ha noe med saken å gjøre. Mappen kan du resette med å slette world mappa som ligger i rotmappa til serveren. Eventuelt lage en ny wordld med å endre map=mapname (Mulig det heter noe annet en map, men du skjønner det fort.)i server.propeties. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skippy: Denne videoen tror jeg viser en mulig løsning på problemstillingen din: http://www.youtube.com/watch?v=AoOkh3nee2c Ikke det jeg lette etter nei Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skippy: Denne videoen tror jeg viser en mulig løsning på problemstillingen din: http://www.youtube.com/watch?v=AoOkh3nee2c Ikke det jeg lette etter nei Er det en tutorial på det? Aner ikke hvordan jeg kan få cartene min til å kjøre automatisk og stoppe et annet sted Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Prøv denne. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Boosters#Switch-triggered_booster Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Nettlinjer er fort et problem, hadde selv med 1,5Mbps ut før og det lagga. Endte opp meg å bestille en VPS hos hetzner.com. Ellers går det fort mye minne, men jeg kjører helt fint 6-7 stykker samtidig på 2gb RAM. Den spiser da alt av de 1500mb RAM jeg har tildelt serveren, men jeg tror den fint klarer flere. Virker som den ikke er så flink til å rydde opp i minnet, eventuelt at den prefetcher mye av mappen el. CPU tror jeg heller ikke bør være noe stort problem, har som sagt en VPS med en kjerne. /proc/cpuinfo sier at den har en klokkefrekvens på 2,8ghz, men jeg har heller ikke noe dedikert CPU kraft. Uten å vite noe mer en posten din antar jeg at det er nettlinja. Vet ikke helt hvordan hamachi fungerer men det kan også ha noe med saken å gjøre. Mappen kan du resette med å slette world mappa som ligger i rotmappa til serveren. Eventuelt lage en ny wordld med å endre map=mapname (Mulig det heter noe annet en map, men du skjønner det fort.)i server.propeties. Trodde vi akkurat introduserte en tråd for server snakk jeg. Minecraft Server tråden! Endret 8. februar 2011 av mas222 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå