fsx v1.1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 er www.minecraft.net nede? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 http://isminecraftdown.net/ 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hadde vår første krasj på kompisserveren, og der ble jo den worlden fubar... Hvordan tar man backup av en world? Må man kopiere hele shitten eller bare en liten fil? Evt. finnes det programmer som auto-backuper serveren? Tenkte jeg skulle ha det når vi starter den opp på nytt... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hadde det vært en idé med å lage en tråd som var til server talk osv? Og denne til selve spillingen, konstruksjoner, tips osv? Eller motsatt. 2 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hadde det vært en idé med å lage en tråd som var til server talk osv? Og denne til selve spillingen, konstruksjoner, tips osv? Eller motsatt. Det kunne ha blitt gjort, men tviler på att folk poster i den tråden. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Alle dere som har passorder kort må forsterke passordet gjøre det lang så dere ikke blir hacket som meg Endret 7. februar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alle dere som har passorder kort må forsterke passordet gjøre det lang så dere ikke blir hacket som meg Jeg tror de fleste har fått med seg det at du har blitt hacket nå, så slutt og fyll opp denne tråden med totalt unødvendig tull! 7 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alle dere som har passorder kort må forsterke passordet gjøre det lang så dere ikke blir hacket som meg Nå bruke dem fleste 8 siffer i passordet og ofte tall + bokstaver + store bokstaver og noen har litt mer ekstra med en spesiell bokstav som @!# osv. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mo' creatures Mod som legger til masse nye dyr og monstre til spillet. Virker heftig da 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ny rekord IGJEN 84 stk denne gangen 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alle dere som har passorder kort må forsterke passordet gjøre det lang så dere ikke blir hacket som meg Vi har ekte venner, ikke drittsekkvenner. Derfor blir ikke vi hacket. Nok om det. Jeg synes egen tråd om servere er en veldig god idé. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alle dere som har passorder kort må forsterke passordet gjøre det lang så dere ikke blir hacket som meg Vi har ekte venner, ikke drittsekkvenner. Derfor blir ikke vi hacket. Nok om det. Jeg synes egen tråd om servere er en veldig god idé. http://mcserverlist.net/ trenger ikke tråd når man finner alle servere der! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke det vi mente. Mente at vi kan ha en tråd som handler om selve spillet. Og en tråd der folk kan diskutere, spørre og få hjelp anngående servere. Feks hvordan man setter opp en server, modifikasjoner man kan legge til, folk som har problemer kan spørre, og folk kan hjelpe. Og den andre tråden kan være for å snakke om gameplay, mining, konstruksjoner, og hvor herlig minecraft er Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke det vi mente. Mente at vi kan ha en tråd som handler om selve spillet. Og en tråd der folk kan diskutere, spørre og få hjelp anngående servere. Feks hvordan man setter opp en server, modifikasjoner man kan legge til, folk som har problemer kan spørre, og folk kan hjelpe. Og den andre tråden kan være for å snakke om gameplay, mining, konstruksjoner, og hvor herlig minecraft er Jeg har planer å skrive en ny tråd som blir sett som en guide for hvordan man sette opp server. Eventuelt når jeg er ferdig å skrive den kan den bli brukt til diskusjon rundt server for minecraft eller brukt som guide for oppsett av server. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg får ikke DENNE bygge planleggeren til å fungere, følger guiden og alt. Men når jeg starter den så kommer denne meldingen opp: Could not find the mail class: minecraft.planner.gui.StructurePlanner Hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Note to self: Ikke spawn 40 000 saplings. Klarte å skrive feil da jeg skulle spawne en sirkel med ull på serveren min. (Brukte WorldEdit.) Endte opp med å spawne 40 000 sampling istedenfor. Tok 30 timer med lag og full last på cpuen, før de hadde forsvunnet. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har nå startet Minecraft Server Tråden, der spørsmål og diskusjon rundt server er åpent. Tenkte og ordne litt mer etterhvert men er vertfall starten på en tråd. Litt greit og ha en eigen-tråd for oppsett av Minecraft Server siden det er utrulig mye spørsmål om dette her i tråden. Har der ting dere ville ha lagt til? gjerne si i fra. Endret 8. februar 2011 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Har nå startet Minecraft Server Tråden, der spørsmål og diskusjon rundt server er åpent. Tenkte og ordne litt mer etterhvert men er vertfall starten på en tråd. Litt greit og ha en eigen-tråd for oppsett av Minecraft Server siden det er utrulig mye spørsmål om dette her i tråden. Har der ting dere ville ha lagt til? gjerne si i fra. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har nå startet Minecraft Server Tråden, der spørsmål og diskusjon rundt server er åpent. Tenkte og ordne litt mer etterhvert men er vertfall starten på en tråd. Litt greit og ha en eigen-tråd for oppsett av Minecraft Server siden det er utrulig mye spørsmål om dette her i tråden. Har der ting dere ville ha lagt til? gjerne si i fra. Ordne en link fra førsteposten hadde vært konge om du kunne ordne, Kan du forresten ta tiden og sjekke hva server som egentlig er åpen i førsteposten? Hadde vert greit med en opprydding der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå