HesteHoven Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ble lei av all monsterspawningen, og alle creepere som kom og ødela byggningen mens jeg jobbet, så jeg fikset problemet Har satt opp torch over hele øya, og separert den fra land rundt. Haha! Vakkert Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ble lei av all monsterspawningen, og alle creepere som kom og ødela byggningen mens jeg jobbet, så jeg fikset problemet Har satt opp torch over hele øya, og separert den fra land rundt. And it shall be named: Torch island! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hahahaha, herregud! Epic. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Veldig lei meg for å spamme denne tråden slik jeg har gjort. Flytter meg til den andre posten Spørsmål om Minecraft serveren er greit, men selve port forward har en eigen seksjon på forumet Så det går bra om jeg spør: Kompissen min får opp meldingen Connection Timed Out: Connect Hva gjør jeg? Noen som gidder å adde meg på skype og hjelpe meg litt? Har port forwardet Bruker "min_ipadresse:port" Har forandret på server property Jeg kommer meg inn men ikke noen andre fordi da kommer meldingen lengre oppe Hva er ip-en din? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Som dere ser er det torch i alle trærne også. Det er fordi jeg fant ut at det spawnet der også. Kan også nevnes at denne serveren ble startet opp for en dag siden, så alt dette pluss et gigantisk minesystem er bygget på den tiden. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Veldig lei meg for å spamme denne tråden slik jeg har gjort. Flytter meg til den andre posten Spørsmål om Minecraft serveren er greit, men selve port forward har en eigen seksjon på forumet Så det går bra om jeg spør: Kompissen min får opp meldingen Connection Timed Out: Connect Hva gjør jeg? Noen som gidder å adde meg på skype og hjelpe meg litt? Har port forwardet Bruker "min_ipadresse:port" Har forandret på server property Jeg kommer meg inn men ikke noen andre fordi da kommer meldingen lengre oppe Hva er ip-en din? Åssen det? (Kanke folk tulle med pcen min hvis jeg skriver den for allmen viten? ) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg er hacker men også marinejeger så har avlagt ed om å ikke tulle med folks pcer Det har alle andre hackere også så nemo problemo HesteHoven. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg er hacker men også marinejeger så har avlagt ed om å ikke tulle med folks pcer Det har alle andre hackere også så nemo problemo HesteHoven. Det er DU! Som har hacka meg :o Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er det du som har kodenavn 54684341? I så fall er PST ute etter deg men det har du ikke hørt fra meg Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg bare tuller Jeg spiller ikke pst eller noe som heter tv spill bare pc Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Regner med at PST har lite med TV-spill å gjøre PST == Politiets Sikkerhetstjeneste Lenke til kommentar
@b Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Regner med at PST har lite med TV-spill å gjøre PST == Politiets Sikkerhetstjeneste Som nå har sluttet med overvåking? (Som het POT før = Politiets Overvåkingstjeneste) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har funnet slimes enda ? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har funnet slimes enda ? Slime finnes ikke mer i minecraft, med mindre du cheater og spawner de. (vet ikke om det går.) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slimes kan spawne i huler på peacefull mode på singleplayer survival. Har sett de 1 gang Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvorfor ble de fjernet ? Endret 7. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hadde 6-7 en gang som jeg lot følge etter meg som mine kjæledyr. Fant også tre sånne svære i samme hulen. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har kun funnet 3 små slimes :/ Slimes ble fjernet pga noe feil i spawn koden eller noe lignende. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kommer de noen gang tilbake ? Fant først i dag ut at de fantes, og hadde lyst på den minste som kjeledyr som de nevnte gikk an. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har funnet slimes enda ? Slime finnes ikke mer i minecraft, med mindre du cheater og spawner de. (vet ikke om det går.) De er ikke fjernet. De er bare så utrolig sjelden. Notch sa det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå