Sk!ppy Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det det jeg tror og, for er vel ikke mange som legger så mye arbeid i en map, gratis? Man kan ikke legge NPCs inn i servere, så enten er det botter eller skuespillere. Uansett må de ha kjøpt (eller fått sponset) nye kontoer for hver annen spiller de tar med i serien. Jeg har hørt at om du slår av server autentichation, så kan du endre navn på brukeren, så kan være de har gjort det. Uansett; Dritfett! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det det jeg tror og, for er vel ikke mange som legger så mye arbeid i en map, gratis? Man kan ikke legge NPCs inn i servere, så enten er det botter eller skuespillere. Uansett må de ha kjøpt (eller fått sponset) nye kontoer for hver annen spiller de tar med i serien. Jeg har hørt at om du slår av server autentichation, så kan du endre navn på brukeren, så kan være de har gjort det. Uansett; Dritfett! Men, er det ikke kun en uauthentisert som kan logge på? Alle som ikke er registrert får jo navn Player, og kun en med samme navn kan logge seg på samtidig. Eller er det noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har hatt en mod som simulerer Herobrine/Him på serveren, han kan gå og bevege seg som en normal spiller så det er mulig. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Problemet er vel heller samtalen de har ingame, tenker da på spørsmål som stilles og svar fra de andre og slikt. Det hadde vært helt umulig å kode inn alle de foksjellige spm som kunne blitt stilt til de MED svar. En ting til er at de andre logger seg av å på serveren (beta hull antakligvis). På bakgunn av de grunnene kan vi vel konkludere med at det må være vanlig personer som spiller de andre karakterene. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er ikke vanskelig det nei.. !npc #navn/id# say #tekst# Der for meg dette som fullt mulig, bevege seg med tilsvarende kommandoer der koordinater fylles inn. Men er fortsatt åpen for at personene er ekte. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hva skal jeg bygge på minecraft ?? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 En stor statue av dr. House, med et skilt der det står "Til ære for Pokey" på. 3 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei Har fått opp en ren SMP server nå. Den er ganske fersk, og har ikke så mange aktive brukere enda. Hadde i vært morsomt om noen kunne slenge seg på. Sjekk ut mc.aaslan.net for mer informasjon. Ikke bry dere om det som står på "Bli med?" siden. Det er feil, siden vi har åpnet opp serveren for alle nå. Bare post en post i forumet, så ordner det seg sikkert. Serveren er egentlig en ganske ren server. De eneste vi kjører av modifiksasjoner som går direkte utover game-playet er at man har tilgang til /home, /sethome og /spawn. Ellers gjør vi et forsøk med en /repair kommando der man kan reparere verktøy, våpen og rustninger for ca. halve matrialprisen. Eller kjører vi også uten kit, bortsett fra et "starter" kit som inneholder en tre pickaxe og 10 torches. Dette kittet er der i tilfelle man ikke finner gode steder å starte å bygge, og man akkutt trenger lys når det blir natt. Ellers tillater vi kun spawning av sand og jord, kun i store mengder (1000-2000+) så vi slipper at mappen blir helt ødelagt. Mulig vi ordner dette med å ha et eget område på mappen som regenereres hver natt eller likende. Vi får se senere. Hadde det gått ann å få en link i førstepost? Ser det er en del servere der. Nå skal forumet fungere, og det skal være mulig å skrive en slags søknad der om noen vil være med. Rakk ikke å sjekke at vanlige brukere faktisk kunne poste emner på forumet før jeg dro bort. Når er det i allefall i orden. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 begynner og ta form nå. maaase igjen da^^ http://www.youtube.com/watch?v=Puh3Qpif-Jo 3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg håper virkelig at du publiserer denne saven når du føler deg ferdig med prosjektet Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 kommer nok til og gjøre det. men er nok en stund til Noen som vet om det går ann og endre keybindings? altså 1-9? vil gjerne ha 1-5 vanlig og ctrl + 1-4. har ikke så lange fingrer at jeg rekker fra 6 og ut^^ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Du kan lage et script med AutoIt http://www.autoitscript.com/site/autoit/ Bind CTRL+1 til 6 osv.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du kan lage et script med AutoIt http://www.autoitscript.com/site/autoit/ Bind CTRL+1 til 6 osv.. Autohotkey er et alternativ. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 "Do you think Fumblemore is a play on words with Dumbledore?" Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som veit om noen sikkelig bra servere? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja den er ganske bra (en har kjøpt meg ut ) men finnes det flere bra servere? Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Åssen lager man server? Eller er det andre måter jeg kan spille sammen med en kompis? Hva gjør jeg nå? Kom ikke noen andre filer med den shitten der. Endret 6. februar 2011 av HesteHoven Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bare finn noen andre sin server og spill på, det er mye gøyere med flere folk dere kan vise byggverkene til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå