Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Du må brenne log/wood for å få charcol. Du kan bruke hva du vil som brennstoff )

Aha! :p

 

Tenkte jeg måtte sparke den igang eller noe slikt.

 

Sist gang jeg lagde den begynte den med en gang (sikkert fordi jeg brukte Wood..) men da hadde jeg allerede fått noen hundre fakler fordi jeg begynte nesten oppå Coal.

 

Er så fryktelig kjedelig uten lys =/

 

Takker :D

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menne..

 

Åssen sparker jeg den igang da?

 

Du putter log/wood øverst

 

og log/wood, planker, kull, pinner, gjerde, tretrapper, crafting table, bokhylle, kiste, jukebox eller lavabøtte nederst i ovnen.

 

Jeg foreslår å bruke ved oppe og nede :)

 

SJEKK HER

Hehe.

 

Fikk det til :p

Bruker wiki ;)

 

Hvis huset mitt blir for stort, begynner edderkopper, zombier osv. å spawne inni huset mitt?

Lenke til kommentar

Hvis huset mitt blir for stort mørkt, begynner edderkopper, zombier osv. å spawne inni huset mitt

 

Monstre spawner der det er plass og mørkt nok :)

Så hvis jeg har full belysning kommer dem ikke? :D

 

Sweet !

 

Forresten.

 

Minecraften min driver å klikker hele tiden. Noen som vet hva som skjer?

 

Fryser bare plutselig og kommer ikke tilbake.

Lenke til kommentar

 

Så hvis jeg har full belysning kommer dem ikke? :D

 

Sweet !

 

Forresten.

 

Minecraften min driver å klikker hele tiden. Noen som vet hva som skjer?

 

Fryser bare plutselig og kommer ikke tilbake.

prøv og skru ned "render distance" om den er på "far" så lagger/klikker hele spillet. jeg pleier og ha på normal

Lenke til kommentar

Må spørre, er det en offentlig map som er sånn? Altså, med de folka? At hun ene blir kidnappet og slik?

 

Jeg vet egentlig ikke hvordan de har satt det opp. Jeg tenker det er logisk at de har en privat server. Muligens kjenner de "skuespillerne" i virkeligheten eller over nettet og de har vel et lite opplegg som de følger.

 

Dette er ren gjetting så rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Pleier og gå meg bort i grottene :ph34r: finner ikke veien ut :!:

Men det er en god mulighet for og finne gull der :) derfor går jeg der

Så et bra tips for å finne veien i huler. Alltid plasser fakler på venstre vegg på vei inn. Da kan du bare sørge for at faklene alltid er på din høyre siden når du vil ut igjen. For generell lyssetting, bruk gulvet.

Lenke til kommentar

Det er en privat server ja, tipper de følger enn eller annen form for manuskript. MEN hvis jeg ikke tar helt feil så vet ikke Lewis og Simon hva som kommer til å skje, det er det bare de andre brukerne som vet (aka de andre karakterene ingame).

 

 

Jeg har fulgt med side de var på øya i forrige sesong, og jeg syns de er veldig morsomme. Skal legges til at jeg også liker de andre spillene som de kommenterer :)

Lenke til kommentar

Det er en privat server ja, tipper de følger enn eller annen form for manuskript. MEN hvis jeg ikke tar helt feil så vet ikke Lewis og Simon hva som kommer til å skje, det er det bare de andre brukerne som vet (aka de andre karakterene ingame).

 

 

Jeg har fulgt med side de var på øya i forrige sesong, og jeg syns de er veldig morsomme. Skal legges til at jeg også liker de andre spillene som de kommenterer :)

 

Var da jeg også startet. Digget den survival Island delen. Testa det litt selv, men ble litt ensom alene. :ph34r:

 

Ja, når jeg tenker over det så virker det som om de andre planlegger for våre to helter.

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

Virker som lewis og simon ikke vet hva som skjer ja, de er awesome mesteparten av tiden, tho kan bli irriterende også ;P

 

f.eks. når han bruker HAKKE på JORD :realmad:

Eller som han gjorde i den sise episoden, hakke på skilt og planker :p

Eller at han nesten har en halv stack med blomster i lomma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...